  • 1. Data: 2003-06-02 07:17:14
    Temat: mBank przez wap/gprs
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    Witam,

    moze ktos na tej grupie bedzie wiedzial...
    Nie moge sie polaczyc z serwisem transakcyjnym mBanku
    przez wap over gprs.
    Pisze mi; polaczenie nie szyfrowane, ble ble, ble...
    Telefon to siemens me45 (siec era), skonfigurowany tak jak mBank podaje na
    stronie,
    dodatkowo, konfiguracja sprawdzana z mLinia.
    Przy probie logowania, komunikat: ...Polacznie nie szyfrowne... itd.

    Ktos z grupowiczow korzysta moze z dostepu do mBanku przez wap/gprs,
    z telefonu siemenens s/me45 w sieci era?

    Maciek

  • 2. Data: 2003-06-02 07:37:24
    Temat: Re: mBank przez wap/gprs
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Ktos z grupowiczow korzysta moze z dostepu do mBanku przez wap/gprs,
    > z telefonu siemenens s/me45 w sieci era?

    poczytaj: http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=715
    20&t=71520&v=f