  • 11. Data: 2002-09-30 22:05:30
    Temat: Re: mBank robi jaja
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 30 Sep 2002 14:47:23 +0200), "Amehat"
    <a...@k...pl> był(a) napisał(a):

    >Tam za czekanie sie nie placi.

    Oczywiście dla kogoś lokującego duże pieniądze, kwota 30gr. wydała się
    zbyt wysoka...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-10-01 06:25:05
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "KOmiX" <m...@p...NOSPAM.pl> wrote in message

    > Ze tak sie spytam: a jak dlugo czekal w marmurku???

    W Mille zeby zalozyc lokate czekalem tyle ile trwa wlasnoreczne wypelnienie
    wniosku. voila.

  • 13. Data: 2002-10-03 12:24:50
    Od: p...@p...onet.pl

    Cole szczescie nie spotkala mnie zadna z wyzej opisanych przykrosci. Oby
    dalej :)
    A co do niemozliwosci wyplaty, moze masz zlecenia porobione z odroczonym
    terminem platnosci i kwota ktora pozostaje jest nizsza?
    pozdrawiam wszystkich