  • 1. Data: 2002-09-30 09:03:58
    Temat: Godzina 0 , już za niecałe 13 godzin
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    Za 13 godzin będzie można LEGALNIE zakładać konta w UE.
    Ciekawe czy bardzo się bedzie działo z tego powodu tu na liście.

    czego sobie i wam zyczę.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 3. Data: 2002-09-30 18:33:17
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    .org> napisał w wiadomości
    > Za 13 godzin będzie można LEGALNIE zakładać konta w UE.
    > Ciekawe czy bardzo się bedzie działo z tego powodu tu na liście.

    Najprawdopodobniej nic.
    Jakich to cudownych ofert się spodziewacie?
    Ci co transferują miliony euro już znają oferty, ci co maja do
    wytransferowania tysiące złotych się nie liczą i zapłacą za to spory haracz

  • 4. Data: 2002-09-30 18:57:11
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl>

> [...]
    > Ci co transferują miliony euro już znają oferty, ci co maja do
    > wytransferowania tysiące złotych się nie liczą i zapłacą za to spory

    no a jeśli tych co chcą przenieść tysiące złotych będą miliony to kto wie
    :-)

  • 5. Data: 2002-09-30 20:07:36
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > no a jeśli tych co chcą przenieść tysiące złotych będą miliony to kto wie

    He,he.. zwłaszcza, że wprowadzane deklaracje majątkowe mogą działać
    bardzo motywująco ;-)
    Bo niby kto zagwarantuje, że następnym pomysłem wadzy nie będzie
    obłożenie dodatkowym podatkiem tych, którzy coś wykażą ?
    Równie łatwo jak winiety dla kierowców można wymyśleć np. jednorazowy
    podatek "od bogactwa" - u nas przecież wszystko możliwe.

    Pix

  • 6. Data: 2002-09-30 20:38:34
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "PB" <k...@u...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > no a jeśli tych co chcą przenieść tysiące złotych będą miliony to kto wie

    Załóż optymistycznie, że ktoś ma zaskórniaków 10 tys. zł. (oceń czy to dużo
    czy mało)
    Prowizja od przelewu do Europy jest rzędu 100 zł. Do tego 2% podatku
    polskiego czyli następne 200 zł.
    Odsetki po roku nie zrównoważą tej straty.

    To byłoby "Eldorado" dla zagranicznych banków. Wystarczy tylko "ustawić"
    zasady korzystne (dla banku:-)

    Łatwe konta zagraniczne wg mnie mają zastosowanie jedynie dla "dużych
    lewizn" i w połączeniu z abolicją podatkową (dużo dyskusji o tym w mediach,
    internecie) być może mają za zadanie ułatwić
    wytransferowanie ich za granicę. Uczciwą pracą ludzie się bogacą ?

    A potem PP zbankrutuje ???

    Zatem średnio wynagradzani Polacy będą sobie odkładać co miesiąc 1000 zł na
    swoje konta w CreditSuisse lub podobnych szacownych bankach??? Co roku
    zgromadzą jakieś 2000 euro ????
    Biedota zaś pójdzie na barykady????

    Ale my jesteśmy na grupie banki.
    Tutaj każdy ma konta w wielu bankach. Zatem jest bogaty!.
    Problemy biedoty i średniaków Go nie dotyczą:-)

  • 7. Data: 2002-09-30 20:46:47
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Równie łatwo jak winiety dla kierowców można wymyśleć np. jednorazowy
    > podatek "od bogactwa" - u nas przecież wszystko możliwe.

    To już przerabiano w PRL. Można wdrożyć podatek od luksusu ponownie , z
    poparciem Samoobrony!
    Emeryci tak mieli od zawsze. Dobrze zarabiający ma mizerną po roku
    emeryturę, stad tak długo wielu stara się być aktywnym zawodowo

  • 8. Data: 2002-09-30 20:48:34
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > To już przerabiano w PRL. Można wdrożyć podatek od luksusu ponownie , z
    > poparciem Samoobrony!

    W podobny sposób zaraz po wojnie komuniści wykończyli drobnych
    przedsiębiorców, tyle że wtedy to się chyba nazywało "domiar" :-)

    Pix

  • 9. Data: 2002-09-30 20:57:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Bo niby kto zagwarantuje, że następnym pomysłem wadzy nie będzie
    > obłożenie dodatkowym podatkiem tych, którzy coś wykażą ?

    Nikt nie zagwarantuje, bo to jest PEWNE, ze tak bedzie :(( Pytanie jest
    tylko KIEDY ??? :((

    > Równie łatwo jak winiety dla kierowców można wymyśleć np. jednorazowy
    > podatek "od bogactwa" - u nas przecież wszystko możliwe.

    Ojjjj, jednorazowy ? Po co jak mozna co roku (wraz z nowa deklaracja)
    kasowac ?
    Takie projekty kraza w komisjach sejmowych (nie tylko sejmu tej kadencji)
    juz od dawna. Rozne nazwy, rozne koncepcje, ale cel ten sam - ogolic
    podatnika podwojnie !!! Raz dochodowka, a jak to nie pomoze (ulgi itd.), to
    przywalic mu jeszcze podatek od zgromadzonego majatku (mniejsza z nazwa tego
    podatku)... tyle ze bez deklarcji troche trudno.

    Pzd
    Witek

  • 10. Data: 2002-09-30 21:08:01
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ojjjj, jednorazowy ? Po co jak mozna co roku (wraz z nowa deklaracja)
    > kasowac ?

    Racja - przyznaję, że to był z mojej strony bardzo naiwny optymizm :-(

> [...]
    tego
    > podatku)... tyle ze bez deklarcji troche trudno.

    A sondaże pokazują (jeśli im wierzyć oczywiście), że to się ponoć
    społeczeństwu
    podoba - jakże łatwo ludziom zamącić w głowach
    Jak się zorientują o co może chodzić, to będzie juz niestety za późno.

    Pix