  • 1. Data: 2011-02-28 18:06:43
    Temat: mBank rozdaje mPykacze?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Dostalem dzisiaj niespodziewany list z mBanku -
    - w duzej, babelkowej kopercie znajdowal sie maly brelok mPykacz.

    Zdziwilo mnie to, bo nie dosc, ze nie zamawialem tego,
    to jeszcze ostatnimi czasy rzadko zagladam na eKonto -
    - zreszta leza tam jakies pitaki :).

    MasterCard PayPass nie cieszy sie taka popularnoscia
    jaka zakladali i teraz wysylaja (imho calkiem ciekawa rzecz) komu popadnie?

    Swoja droga mPykacz... hmm... nie mogli zostac przy jakims mPayPass? :)

  • 2. Data: 2011-02-28 18:21:03
    Temat: Re: mBank rozdaje mPykacze?
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <ikgo59$qqp$1@news.task.gda.pl>
    Q <n...@s...pl> wrote:

    > Dostalem dzisiaj niespodziewany list z mBanku -
    > - w duzej, babelkowej kopercie znajdowal sie maly brelok mPykacz.

    Listem poleconym?
    Widać go jakoś w serwisie mBanku (np. jako karta)?
    Masz MC w mBanku?

    --
    Jacek Politowski

  • 3. Data: 2011-02-28 18:36:34
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-02-28 19:06, Q pisze:
> [...]
    >
    > Swoja droga mPykacz... hmm... nie mogli zostac przy jakims mPayPass? :)

    Pewnie wygrałeś w konkursie ;) Zobaczy czy Cię nie ma tu:
    http://www.mbank.pl/download/blog/mPykacz-wyniki.pdf

  • 4. Data: 2011-02-28 18:54:13
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Q nadaje:
    > Zdziwilo mnie to, bo nie dosc, ze nie zamawialem tego,
    > to jeszcze ostatnimi czasy rzadko zagladam na eKonto -
    > - zreszta leza tam jakies pitaki :).

    W "konkursie" też się nie rejestrowałeś?
    http://www.mbank.pl/blog/artykul,881,7-000-mpykaczy-
    trafi-do-klientow-mbanku.html

  • 5. Data: 2011-02-28 20:20:11
    Od: "Tomek-N" <n...@i...pl>

    > Pewnie wygrałeś w konkursie ;) Zobaczy czy Cię nie ma tu:
    > http://www.mbank.pl/download/blog/mPykacz-wyniki.pdf

    A co to za kretyński wymysł sortowania?

  • 6. Data: 2011-02-28 20:36:12
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-02-28 21:20, Tomek-N pisze:

    > A co to za kretyński wymysł sortowania?

    Jaki bank - takie sortowanie :) Dobrze że nie dali pliku graficznego bo
    tak przynajmniej można wyszukać w tekście swoje nazwisko ;)

  • 7. Data: 2011-02-28 22:47:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Pewnie wygrałeś w konkursie ;) Zobaczy czy Cię nie ma tu:
    > http://www.mbank.pl/download/blog/mPykacz-wyniki.pdf

    Sie znalazlem - czyli chyba zapisalem sie do tego konkursu,
    ale jak i kiedy? - nie pamietam ;).
    Tak czy siak dziwi mnie, ze zalapalem sie do grona tych 7k ludzi...

    PS
    Mam nadzieje, ze nie dziala na mnie zasada wzajemnosci
    i nie zaczne zachwalac mBanku na pbb :)

  • 8. Data: 2011-03-01 00:23:57
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Q wrote:

> [...]
    >
    > PS
    > Mam nadzieje, ze nie dziala na mnie zasada wzajemnosci

    Uważać, uważać na wszystko! Banki są podstępne ;-)

    witrak()

  • 9. Data: 2011-03-01 02:31:26
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > W "konkursie" też się nie rejestrowałeś?
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,881,7-000-mpykaczy-
    trafi-do-klientow-mbanku.html

    eh, zebym pamietal wszystko co zrobilem po pijaku...
    ;)

  • 10. Data: 2011-03-06 22:52:41
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > popadnie?
    >
    > Swoja droga mPykacz... hmm... nie mogli zostac przy jakims mPayPass? :)

    co z tego ze rodaja, jak mozna nimi placic w tak malej ilosci punktow, ze
    branie i uzywanie tego mija sie z celem.
    nawet punkty, ktore sa na liscie przyjmuja pay-passa wylacznie w duzych
    miastach. np. w sieci rossmann w mniejszych miastach pytajac o mozliwosc
    placenia w systemie pay-pass kasjerki robia wielkie oczy ;) to samo w
    empikach. nie maja tam czytnikow pay-passa.