eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - traktuje ludzi jak idiotow › mBank - traktuje ludzi jak idiotow
  • Data: 2014-04-03 14:57:15
    Temat: mBank - traktuje ludzi jak idiotow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ave!

    No to się zagotowałem...

    Mają oni taki śmieszny system weryfikacji dochodów przy wnioskach w
    przypadku dochodów trafiających na konto w innym banku.

    Kiedyś to działało, obecnie mi z Millennium nie działa - ciągle dostaję
    komunikat o błędnym haśle lub nazwie użytkownika.

    Dane są prawidłowe ponieważ z powodzeniem używam ich do logowania się
    bezpośrednio do Millennium.

    Zgłosiłem im ten problem, opisałem objawy i że sprawdziłem poprawność
    hasła...

    A co oni mi odpisali?

    "Nawiązując do e-maila przesłanego do mBanku uprzejmie informuję, iż w
    przypadku komunikatu Zła nazwa użytkownika lub hasło - błąd oznaczaja,
    że podał Pan zły login/hasło do swojego banku i potrzebne jest ponowne
    uzupełnienie tych pól."

    No żesz kurwica mnie trafiła... Może ta niunia z mBanku sama jest jedną
    z tych osób, którzy gubią się zimą w warszawskich tramwajach bo nie
    rozumieją napisu na szybie "w celu otworzenia drzwi proszę nacisnąć
    przycisk" - innymi słowy jest poważnie upośledzoną umysłowo kretynką -
    ale do licha ciężkiego tłumaczyć innym że "komunikat o błędnym haśle
    oznacza błędne hasło"...

    Aaargh...

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1