    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank ujawnił tajemnicę bankową
    Date: Thu, 13 Sep 2012 18:29:57 +0200

    Ja to mam chyba pecha do przesyłek i do mBanku... ostatnio wysłali mi
    aneks do umowy KK w którym kwota limitu w liście przewodnim była
    prawidłowa, a w samym aneksie sprzeczna ze złożoną dyspozycją.

    Dziś znów dostałem aneks i w okienku gdzie powinien być widoczny adres
    można było przeczytać, że jestem posiadaczem KK VP. Na szczęście
    mikroadres był (prawie!) w całości widoczny więc Poczta doręczyła
    przesyłkę... ale to, że adres był widoczny to w sumie przypadek.

    http://img94.imageshack.us/img94/8193/mbnakkkaneks.j
    pg
    lub http://imageshack.us/f/94/mbnakkkaneks.jpg/

    Pracownik mBanku zamiast dać list przewodni na wierzch dokumentów, dał
    go do środka... no bo co to za różnica. Dzięki jego lekkomyślności każda
    osoba, przez ręce której przeszła ta przesyłka, mogła się dowiedzieć że
    mam VP.

    Czas chyba zakończyć współpracę w mBankiem, bo coraz mniej tam bezpiecznie.