  • 1. Data: 2012-09-13 18:29:57
    Temat: mBank ujawnił tajemnicę bankową
    Od: osa <w...@p...fm>

    Ja to mam chyba pecha do przesyłek i do mBanku... ostatnio wysłali mi
    aneks do umowy KK w którym kwota limitu w liście przewodnim była
    prawidłowa, a w samym aneksie sprzeczna ze złożoną dyspozycją.

    Dziś znów dostałem aneks i w okienku gdzie powinien być widoczny adres
    można było przeczytać, że jestem posiadaczem KK VP. Na szczęście
    mikroadres był (prawie!) w całości widoczny więc Poczta doręczyła
    przesyłkę... ale to, że adres był widoczny to w sumie przypadek.

    http://img94.imageshack.us/img94/8193/mbnakkkaneks.j
    pg
    lub http://imageshack.us/f/94/mbnakkkaneks.jpg/

    Pracownik mBanku zamiast dać list przewodni na wierzch dokumentów, dał
    go do środka... no bo co to za różnica. Dzięki jego lekkomyślności każda
    osoba, przez ręce której przeszła ta przesyłka, mogła się dowiedzieć że
    mam VP.

    Czas chyba zakończyć współpracę w mBankiem, bo coraz mniej tam bezpiecznie.

  • 2. Data: 2012-09-13 18:33:37
    Temat: Re: mBank ujawnił tajemnicę bankową
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    osa wrote:
> [...]
    > mam VP.
    >
    > Czas chyba zakończyć współpracę w mBankiem, bo coraz mniej tam bezpiecznie.

    No straszne. Idz sie postrzel.
    Domagaj sie kopert bez logo banku, bo inaczej wszystkie automaty
    sortujace koperty dowiedza sie, ze masz konto w mbanku.

  • 3. Data: 2012-09-13 18:42:30
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-09-13 18:29, osa pisze:
> [...]
    > go do środka... no bo co to za różnica. Dzięki jego lekkomyślności każda
    > osoba, przez ręce której przeszła ta przesyłka, mogła się dowiedzieć że

    Jak płacisz VP przy kasie w markecie to każdy kto stoi w kolejce +
    kasjerka + ochroniarz i kto ma dobry wzrok też będzie wiedział, że masz
    VP :)

    I co z tego wynika i gdzie tu naruszenie tajemnicy ?

    Mr. Owl.

  • 4. Data: 2012-09-13 18:56:00
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-13 18:42, Pan Sowa pisze:

    > Jak płacisz VP przy kasie w markecie to każdy kto stoi w kolejce +
    > kasjerka + ochroniarz i kto ma dobry wzrok też będzie wiedział, że masz
    > VP :)

    Ale to ja decyduję kogo poinformuję że kartę posiadam. Poza tym skąd
    wiesz, że jej używam? Może mam ją tylko ze względu na ubezpieczenie?

    > I co z tego wynika i gdzie tu naruszenie tajemnicy ?

    Imię nazwisko, adres, karta VP.

    Skoro nie uważasz że to naruszenie tajemnicy to jak wyjaśnisz sytuację
    jak dzwoni bank do swojego klienta to nie może powiedzieć w jakiej
    sprawie dzwoni do póki nie potwierdzi tożsamości osoby z którą rozmawia?
    Tutaj bank informuje wszem i wobec z jakiego produktu korzystam. Gdy
    widać tylko adres to w środku mogą być ulotki dla potencjalnego klienta
    więc wtedy naruszenia tajemnicy nie ma.

  • 5. Data: 2012-09-13 18:58:47
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-13 18:33, witek pisze:
    > No straszne. Idz sie postrzel.
    > Domagaj sie kopert bez logo banku, bo inaczej wszystkie automaty
    > sortujace koperty dowiedza sie, ze masz konto w mbanku.

    Chyba nie skorzystam z tak cennej rady. Wybacz.

    Rozróżniasz automaty od ludzi?

    Tutaj bank informuje wszem i wobec z jakiego produktu korzystam. Od
    kiedy przesyłka z banku oznacza, że jest się jego klientem? Gdy widać
    tylko adres odbiorcy i logo banku to w środku mogą być ulotki dla
    *potencjalnego* klienta więc wtedy naruszenia tajemnicy nie ma.

  • 6. Data: 2012-09-13 19:32:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 Sep 2012 18:29:57 +0200, osa napisał(a):

    > Pracownik mBanku zamiast dać list przewodni na wierzch dokumentów, dał
    > go do środka...
    LOL. Ty naprawdę wierzysz, że to jest ręcznie pakowane?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2012-09-13 19:39:22
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:c1.01.3XHn4Q$1Is@mike.oldfield.org.pl>, Adam Płaszczyca wrote:

    > LOL. Ty naprawdę wierzysz, że to jest ręcznie pakowane?

    No przecież on ma VP, to musi być ręcznie :P

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 8. Data: 2012-09-13 19:40:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    > LOL. Ty naprawdę wierzysz, że to jest ręcznie pakowane?

    Pakowane nie, przygotowywane do pakowania tak, bo są opieczętowane i
    parafowane przez człowieka. Chyba, że są w mbanku też maszyny biją
    pieczątki - jeśli tak to mądre maszyny, bo każda pieczątka pod innym
    kątem i z inną siłą nacisku...

  • 9. Data: 2012-09-13 19:42:41
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-13 19:39, perian pisze:
    > In <news:c1.01.3XHn4Q$1Is@mike.oldfield.org.pl>, Adam Płaszczyca wrote:
    >
    > No przecież on ma VP, to musi być ręcznie :P

    Dostałeś kiedyś jakieś dokumenty z banku inne niż wyciąg z rachunku?

  • 10. Data: 2012-09-13 21:13:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    osa wrote:

    > Chyba nie skorzystam z tak cennej rady. Wybacz.

    a szkoda.

    > Rozróżniasz automaty od ludzi?

    ty najwyrazniej nie.

    > Tutaj bank informuje wszem i wobec z jakiego produktu korzystam.

    no straszne.
    jakby tam bylo widac rachunek za dmuchaną lalę to może bym się przejął.

> [...]
    > tylko adres odbiorcy i logo banku to w środku mogą być ulotki dla
    > *potencjalnego* klienta więc wtedy naruszenia tajemnicy nie ma.

    zwykle wlasnie jest tak, ze najmniejszy kundel najglosniej szczeka.