eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Pan Sowa <p...@g...ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
    Date: Wed, 06 Jun 2012 19:11:54 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <jqo30v$nu1$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 37.31.89.213.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1339002720 24513 37.31.89.213 (6 Jun 2012 17:12:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 17:12:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    X-Antivirus: avast! (VPS 120606-1, 2012-06-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:572896
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzisiaj dzwoni do mnie mBank - numer zastrzeżony oczywiście. Pan dzwoni
    z instytucji finansowej i chce rozmawiać ze mną ale nie może powiedzieć
    skąd dzwoni póki mu się nie potwierdzą że ja to ja (żal numer #1).

    Oczywiście żadnych danych Pan nie sprawdzał i weryfikacja polegała na
    tym, że powiedziałem że ja to ja i jakoś się udało :)

    Następnie więc pan mówi że dzwoni w sprawie tego że złożyłem rezygnację
    z ich karty (VG), a to przecież taki super produkt i w ogóle (w tym
    miesiącu po odczekaniu jedynie 5 miesięcy udało im się zamknąć moją VP!)
    i dlaczego chcę zrezygnować (co ich to obchodzi, chcę to chcę ale trudno
    stwierdziłem że wyjaśnię panu jaką to mają wspaniała ofertę :)

    Pan wysłuchał ale nadal nie wierzy :)

    Pyta się co może dla mnie zrobić (żal numer #2 - niech mi pan umyje
    samochód...) więc podejrzliwie pytam o co mu chodzi i co może
    zaoferować, a pan że nic :D (żal numer #3).

    Po 10 minutach rozmowy dowiedziałem się że mBank może zaoferować całe nic :)

    Pan tylko zachwalał rabaty jakie daje karta (może z dwie firmy mnie
    interesują, które zresztą często mają inne promocje de facto nie
    kompatybilne z kartą mBanku) oraz to że kartę opłaciłem i mam ją jeszcze
    pół roku za darmo (opłaciłem - przecież wydanie było darmowe). Pan
    stwierdził, że i owszem ale teraz wydanie jest płatne (10 zł żal numer
    #4) więc tak czy inaczej kartę warto mieć!

    mBanku : ofertę masz już tragiczną, a takie próby zatrzymania klienta to
    wzbudzają jedynie śmiech. Ale przynajmniej utwierdziłem się w tym, że
    słusznie zrobiłem pozbywając się 90% waszych usług.

    Mr. Owl.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1