eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)Re: mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
  • Data: 2012-06-06 22:17:42
    Temat: Re: mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 06.06.2012 21:50, Pan Sowa pisze:
    >> I bardzo dobrze zrobiłeś. Ja z tymi oszustami też kończę - niech tylko
    >> rozpatrzą moją reklamację. Zamkne w pizdu 3 kredytowki, nie beda na mnie
    >> zarabiac mendy wredne.
    >
    > Jeszcze mnie namawiano na kolejny fantastyczny produkt z gatunku tych
    > nowych to jest mSaver :)
    >

    mSrajwer to już w ogóle hit. Według ich logiki np.:
    jeśli kupuję paczkę fajek za 13 zł - równanie do pełnych 10 zł, czyli 13
    zł za pety, 7 zł do skarbonki I ZARABIAMY!!!! Już teraz mam wrażenie, że
    mi pieniądze gdzieś znikają przy drobnych wydatkach, a co by dopiero
    było wtedy... Chory pomysł. Na poziomie mało kreatywnych, wąchających
    klej przed matematyką, gimnazjalistów. To już aliorowe oszczędzanie na
    rachunkach wydaje się być bardziej przemyślane i przyszłościowe.

    Ale jak "bank" robi takie numery, że nie zamieszcza na liście laureatów
    osób, które spełniły wszystkie warunki promocji, to już totalne
    kure%&two. Co by było gdybym nie złożył reklamacji? Dostałbym kupę.
    Klient z "opiekunem klienta" jest dla nich chyba jeszcze mniej warty niż
    normalny. Mówię dziś kobiecie na infolinii, że dzwonię cały czas tylko i
    składam reklamacje, nic pozytywnego prawie nigdy. Oczywiście
    wyprzepraszała. Wiem, że to nie jej wina, tylko idiotów u góry. Szkoda
    mi ich wszystkich. Powinni się leczyć. RIP!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1