eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadacmBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
  • Data: 2007-03-05 22:54:48
    Temat: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
    Od: "cimul" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chcialem cos kupic tu: http://croart.com/
    Wypelnilem dane .... i nic
    Co prawda waluta jakas kosmiczna HRK ale bez przesady

    3 dni i nic ... zero blokady na karcie zero zapytan autoryzacyjnych (albo
    kit wciskany przez mLinie ze nie bylo zapytan)

    Skladam drugi raz to samo zamowienie ..... i znowu 3 dni nic

    W koncu dzis e-mail ze
    "Unfortunately we couldn't get authorization on your credit card numbers so
    your order is deleted, sorry."

    Dzwonie na mLinie ... pani bo polgodzinnej rozmowie w koncu sprawdza ze bylo
    zapytanie autoryzacyjne na kwote 114 PLN (to juz wiem ze kwote mialem
    wystarczajaca)
    i ze zapytanie zostalo odrzucone a przyczyna to "bledny typ rachunku"
    Niestety juz co to znaczy nie jest mi pani w stanie wyjasnic ... pewnie co
    to szmata, wiadro i szczotka tylko wie .... zenujace.
    Bo dalszym molestowaniu Pani w koncu dochodzimy do wniosku ze moze CroArt
    nie akceptuje wirtualnej karty VISA.
    Pani informuje mnie ponadto ze powinienem sam zabiegac zeby CroArt
    akceptowal ich karte .... zabiegac po .... chorwacku - debilizm.

    Zatem mam przypuszczenia a kupic nie moge - ktos moze mi wyjasnic dlaczego
    ten mBank taki lipny jest?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1