-
11. Data: 2007-03-06 22:35:17
Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
Od: "cimul" <c...@i...pl>
[...]
> rola banku jest obsluzyc transakcje wykonana przez klienta ktory nie jest
do
> dupy.
jeden (w zasadzie niejeden) taki co uwazal ze niektorzy sa do dupy tychze
palil w Auschwitz
-
12. Data: 2007-03-06 22:37:32
Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
Od: "cimul" <c...@i...pl>
Użytkownik "RS" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
news:eskp9t$fjf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> RobertS napisał(a):
> >
> >>>
> >> A przypadkiem ekarta jest "zwykłą" kartą płatniczą a NIE kartą
> >> kredytową? Żeby nią zapłacić musisz na jej rachunku mieć odpowiednią
> >> kwotę do wykonania operacji w przeciwieństwie do KK. Tu musieliby
> >> wypowiedzieć się znawcy tematu KK.
> >>
> >> R.S.
> >
> > eKarta NIE jest karta kredytowa, skad taki pomysl
> >
> >
> Zgadza się. Źle się wyraziłem - chodziło mi "oznaczenie" typu karty w
> systemie transakcyjnym sklepów internetowych. O ile dobrze kojarzę to
> Visa występuje jako KK "wypukła" i jako elektron czy jakoś tak (nie taki
> dodawany do konta)... Może problem leży w wyborze typu karty?
a co za roznica jaka jest karta?
kase na koncie karty mialem, trzeba mi ja bylo zablokowac na poczet
transakcji i tyle ....
nie rozumiem dlaczego mBank lubi np google (z ktorym transakcje eKarta ida w
mig) a CroArta nie lubi.
-
13. Data: 2007-03-06 22:44:26
Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
Od: RobertS <r...@x...pl>
>
> a co za roznica jaka jest karta?
> kase na koncie karty mialem, trzeba mi ja bylo zablokowac na poczet
> transakcji i tyle ....
> nie rozumiem dlaczego mBank lubi np google (z ktorym transakcje eKarta ida w
> mig) a CroArta nie lubi.
>
>
zapytaj o to bank, a ja lubie jablka a gruszki juz nie...bo taki mam
kaprys, widocznie bank rowniez taki jest ;-)
--
pozdr.
RobertS
GG:32360
-
14. Data: 2007-03-07 11:22:10
Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
RS <r...@t...pl> writes:
> Zgadza się. Źle się wyraziłem - chodziło mi "oznaczenie" typu karty w
> systemie transakcyjnym sklepów internetowych.
Nie ma czegos takiego. Litery moga byc wypukle lub nie, oraz moze
byc rozny service code, ale to ma sens/znaczenie tylko w przypadku
transakcji z (rzeczywista) obecnoscia karty.
--
Krzysztof Halasa
-
15. Data: 2007-03-07 11:26:49
Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
Krzysztof Halasa napisał(a):
> Nie ma czegos takiego. Litery moga byc wypukle lub nie, oraz moze
> byc rozny service code, ale to ma sens/znaczenie tylko w przypadku
> transakcji z (rzeczywista) obecnoscia karty.
Jak wytłumaczysz zatem fakt, iż Ryanair to ROZRÓŻNIA?
VE inteligo przechodzi jako "Visa Electron" (bez dodatkowych opłat za
transakcję kartą), a karty VISA wypukłe są odrzucane przy zaznaczeniu
opcji "Visa Electron" - trzeba zaznaczać "VISA" i płacić dodatkową
opłatę za obsługę płatności kartowej.
-
16. Data: 2007-03-07 12:15:31
Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> writes:
>> Nie ma czegos takiego. Litery moga byc wypukle lub nie, oraz moze
>> byc rozny service code, ale to ma sens/znaczenie tylko w przypadku
>> transakcji z (rzeczywista) obecnoscia karty.
>
> Jak wytłumaczysz zatem fakt, iż Ryanair to ROZRÓŻNIA?
Oni moga to zrobic na kilka sposobow, ktore nie sa dostepne zwyklemu
sklepowi. Np. moga miec baze BINow karcianych. W ogole linie lotnicze
to jest osobny rozdzial w ukladach z VISA/MC.
--
Krzysztof Halasa