  • 11. Data: 2009-01-21 10:44:13
    Temat: Re: mBank - wpłatomat-złodziej, bank olewa klienta
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    A tak juz off topic...To ja osobiscie bym nigdy nie wplacil do wplatomatu
    4000 zl w jednej transakcji....
    To jest czytsa bezmyslnosc..

  • 12. Data: 2009-01-21 10:47:02
    Temat: Re: mBank - wp3atomat-z3odziej, bank olewa klienta
    Od: d...@p...pl

    On 21 Sty, 11:39, "Virck" <V...@v...net> wrote:

    > Rozumiem, ze szukasz pocieszenia ale poszukaj sprawiedliwosci w sadzie
    > jezeli jestes pewny swego....

    Jeśli inne argumenty i metody zawiodą, na pewno tak się skończy.

  • 13. Data: 2009-01-21 10:49:04
    Od: d...@p...pl

    On 21 Sty, 11:44, "Virck" <V...@v...net> wrote:
    > A tak juz off topic...To ja osobiscie bym nigdy nie wplacil do wplatomatu
    > 4000 zl w jednej transakcji....
    > To jest czytsa bezmyslnosc..

    Czy zasady obsługi wpłatomatu zezwalają na to? Tak. Jeśli zaś
    wpłatomat nie działa zgodnie z tym, co sam bank ustalił, to nie moja
    wina, a banku.

    Dziękuję za Twoje dużo wnoszące do tematu docinki i próby oceniania
    mnie i moich czynów. Spójrz czasem w lustro, Panie Nieomylny ...

  • 14. Data: 2009-01-21 10:56:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 02:49:04 -0800, dobromir napisał(a):

    > Czy zasady obsługi wpłatomatu zezwalają na to? Tak. Jeśli zaś wpłatomat
    > nie działa zgodnie z tym, co sam bank ustalił, to nie moja wina, a
    > banku.

    Oczywiście, że tak i tu masz słuszną rację.
    Ale jest jeszcze coś takiego jak ostrożność. To ona mi podpowiada, aby
    nigdy nie pchać więcej niż 3-4 banknoty na raz. W nowej, dość upierdliwej
    procedurze, robię tak, że deklaruję np. 1200 zł, wpycham 300 zł, dostaję
    komunikat "kwota mniejsza od deklarowanej", dokładam, itd.
    Może upierdliwe, ale przynajmniej ryzyko mniejsze.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2009-01-21 10:58:26
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    <d...@p...pl> wrote in message
    e.googlegroups.com...
> [...]

    Dziękuję za Twoje dużo wnoszące do tematu docinki i próby oceniania
    mnie i moich czynów. Spójrz czasem w lustro, Panie Nieomylny ...

    No wspolczuje Ci tej sytuacji ale zobaczysz, ze wszystko sie wyjasni....
    No ja nie popelniam takich bledow to i nie mam takich klopotow....

  • 16. Data: 2009-01-21 11:07:35
    Od: d...@p...pl

    On 21 Sty, 11:56, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > komunikat "kwota mniejsza od deklarowanej", dokładam, itd.
    > Może upierdliwe, ale przynajmniej ryzyko mniejsze.

    OK, tytułem wyjaśnienia: zadeklarowana była kwota 4000 zł, ale
    dokładane było bodajże na 2 razy. Nie miałem czasu (a za mną jeszcze
    kolejka) na dokładanie w kilku osobnych transakcjach po parę
    banknotów.

    Co do ostrożności - to może i faktycznie zgubiła mnie ufność w
    rozwiązania oferowane przez mBank. Od 2002 roku jestem klientem banku,
    z wpłatomatów korzystam nieco krócej, nigdy nie miałem najmniejszych
    problemów. Zdarzyło się raz, że wrzuciłem nawet kilkaset banknotów i
    nie było problemów. Tym razem jednak kicha na całej linii ...

  • 17. Data: 2009-01-21 11:28:56
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 10:56:35 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Może upierdliwe, ale przynajmniej ryzyko mniejsze.

    Co w przypadku jeśli bankomat uprzednio nakazuje włożyć gotówkę a dopiero
    po tej czynności przelicza? Oczywiście otrzymujesz informację na ekranie z
    ilościowym rozbiciem nominałów i sumie ogólnej wpłaty. IMHO żadnego ryzyka.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 18. Data: 2009-01-21 12:18:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 12:28:56 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

> [...]
    > dopiero po tej czynności przelicza? Oczywiście otrzymujesz informację na
    > ekranie z ilościowym rozbiciem nominałów i sumie ogólnej wpłaty. IMHO

    Jak już włożysz to i tak może jumnąć ;-)

  • 19. Data: 2009-01-21 14:07:11
    Temat: Re: mBank - wp?atomat-z?odziej, bank olewa klienta
    Od: rafal <r...@n...none>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > komunikat "kwota mniejsza od deklarowanej", dokładam, itd.
    > Może upierdliwe, ale przynajmniej ryzyko mniejsze.

    i jaka tu ostrożność? zadeklarujesz 1200 zł i wpłatomat zawiesi się przy
    ostatnim dołożeniu - efekt taki sam jakbyś od razu pchał 1200 zł.

  • 20. Data: 2009-01-21 14:12:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 15:07, rafal <r...@n...none> wrote:

    > i jaka tu ostrożność? zadeklarujesz 1200 zł i wpłatomat zawiesi się przy
    > ostatnim dołożeniu - efekt taki sam jakbyś od razu pchał 1200 zł.

    logi potwierdza mu wplate do ostatnij partii banknotow - fakt, ze
    wyjasniac bedzie cala kwote, a nie ostatnia partie pieniedzy.
    Przy rozbiciu na male zamkniete transakcje, wszystkie przyjete
    banknoty mialby potwierdzone i do dyspozycji na koncie,.