  • 21. Data: 2009-01-21 16:53:09
    Temat: Re: mBank - wp3atomat-z3odziej, bank olewa klienta
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    "Zdarzyło się raz, że wrzuciłem nawet kilkaset banknotów i
    nie było problemów. Tym razem jednak kicha na całej linii ..."

    Kilkaset banknotów? Naraz?

  • 22. Data: 2009-01-21 17:13:51
    Temat: Re: mBank - wpłatomat-złodziej, bank olewa klienta
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 21 Jan 2009 00:39:43 -0800 (PST), w
    <9...@e...goo
    glegroups.com>,
    d...@p...pl napisał(-a):

    > Proszę Was o jakieś sensowne podpowiedzi co jeszcze mogę z tym fantem
    > zrobić. 2 tys. zł to nie jest dla mnie nieznacząca kwota.

    Miałem identyczną sytuację tak ty. Wpłacałem coś ok. 1300zł i awaria.
    Reklamacja, zwrócili ok. połowy z podobnym pismem.
    Złożyłem kolejną reklamację, którą "wciąż rozpatrujemy" przez ok. 3 m-ce
    (żenada).
    Chyba za radą kogoś z grupy napisalem do... "Faktu" :)).
    Już następnego dnia miałem telefon z mBanku - "warunkowo uwzględniamy, będziemy
    dalej monitorować tą sprawę" itp.
    Następnego dnia kwota już była zaksięgowana na rachunku.

    W sumie to trwało od grudnia do marca/kwietnia, a napisanie do Faktu rozwiązało
    sprawę w 2-3 dni... smutne to czy wesołe?

  • 23. Data: 2009-01-21 18:51:08
    Od: rafal <r...@n...none>

    r...@k...pl pisze:

    > W sumie to trwało od grudnia do marca/kwietnia, a napisanie do Faktu rozwiązało
    > sprawę w 2-3 dni... smutne to czy wesołe?

    Zdecydowanie smutne. A najsmutniejsze to, że od jakiegoś czasu
    regularnie czy tu na grupie czy na forum mbanku ktoś opisuje swój kłopot
    z wpłatomatami. A przecież nie wszyscy oszukani dzielą się problemami w
    necie...

  • 24. Data: 2009-01-21 19:40:51
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Virck napisał:

    > Chciales sie wyplakac czy jak?
    >
    > Jak mamy wierzyc, ze to ty nie jestes zlodziej-naciagacz i nie wsadziles tam
    > 2000 zl i robisz szum, ze moze uda sie naciagnac bank na 2000zl..?
    > Niemozliwe jest aby bank nie mogl tego sprawdzic....Ta forsa bowiem nie
    > wypadla dziura z maszyny, wiec jesli przeliczono gotowke i sprawdzono
    > transakcje i bylo 2000zl to nie krec dupy bo wplaciles 2000zl i chcesz
    > naciagnac bank ....

    niech zgadne: pracujesz w bre-bankowosc detaliczna?

  • 25. Data: 2009-01-22 10:30:29
    Od: Leszek Król <n...@g...pl>

    d...@p...pl wrote on Wed, 21 Jan 2009 00:39:43 -0800 (PST) in
    pl.biznes.banki:

    > ponowne, a w razie wątpliwości - niech bank sobie sprawdzi monitoring
    > z CH Wileńska (ze 3 razy na widoku przeliczaliśmy banknoty)

    Na widoku = byliście "w oku kamery" i "kamera widzi wszystko"? Daj znać,
    jak to się skończy, ewent. na priv. Też mam rachunek w mBanku, na razie
    wyłącznie internetowo, ale ostatnio namawiają mnie na usługi mniej
    wirtualne, na jakąś kartę, więc jestem jakby ;) zainteresowany i to
    niekoniecznie porozumiewaniem się z bankiem za pośrednictwem redakcji
    "Faktu" ( news:lolen41q541dg76e64qd6g1ba2lu05o0rp@4ax.com )...
    Pzdr
    L.

    --
    Mit gelegentlichen Grüßen ;)
    (-) Leszek Król

  • 26. Data: 2009-01-22 11:22:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Leszek Król" 49784acc$...@n...home.net.pl

    > Na widoku = byliście "w oku kamery" i "kamera widzi wszystko"? Daj znać,
    > jak to się skończy, ewent. na priv.

    Może dać także na priv Waszej Królewskiej mości, ale nie rozumiem, dlaczego ma nie
    dać tutaj. :)

    Ja chcę, aby dał znać także tutaj. Może nawet w oddzielnym wątku, w którym powoła się
    na ten wątek.
    A najlepiej w dwóch wątkach -- w tym i w oddzielnym.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2009-01-22 11:48:50
    Od: "Norbert Edward Krolog" <b...@W...gazeta.pl>

    d...@p...pl napisał(a):

    > Uniwersalny S=B3ownik J=EAzyka Polskiego PWN:
    >
    > - z=B3odziej: <<ten, kto kradnie>>
    > - kra=B6=E6:
    > 1. <<zabiera=E6 co=B6 komu=B6 po kryjomu>>
    > 2. <<ogranicza=E6 co=B6, sprawia=E6, =BFe czego=B6 jest mniej>>

    [ciach]
    Z watku zorientowalem sie, ze problem jest nastepujacy: polowa kwoty dotarla
    do kasetki, a polowa utknela gdzies w przewodach i ta utknieta czesc nie
    jest widziana przez bank, a moze byc do dyspozycji Panow, ktorzy obsluguja
    wplatomaty.

    Chyba nie moze wzbudzac watlpliwosci, iz trudno obciazac klienta tym, co
    dzieje sie z baknotami po ich wlozeniu do otworu. Caly ten obrot
    technologiczny powinien obciazac bank. Jezeli bank dopuszcza mozliwosc, iz
    dostep do tych srodkow beda mialy osoby trzecie poza kontrola wplacajacego,
    to albo powinien o tym poinformowac (np. uprzejmie informujemy, iz w wyniku
    awarii istnieje mozliwosc, iz wplacona kwota zostanie zabrana rzez osoby
    trzecie, za co bank nie poniesie odpowiedzialnosci - wtedy klient dziala na
    wlasne ryzyko), albo przejmuje odpowiedzialnosc za to co dzieje sie po
    wlozeniu pieniedzy w otwor.

    Generalnie, jezeli potrafisz udowodnic, ze wplaciles te pienieadze (tu film
    z kamer przemyslowych moze byc silnym dowodem), to jest szansa na wygranie.
    Jezeli mBank bedzie sie upieral, przy braku zwrotu, to chyba czeka Cie
    powodztwo (cywilne), ale o 2 000 zl to chyba warto sie poprocesowac. Poza
    filmem z kamer przemyslowych (mozesz przy pozwie, albo nawet wczesniej
    zlozyc wniosek o zabezpieczenie tego dowodu) pewnie bedziesz musial zlozyc
    wniosek o dopuszczenie dowodu z opinii bieglego z zakresu wpatomatow, zeby
    udowodnic przed sadem, ze mozliwosc o ktorej mowa wyzej jest mozliwa.
    Uzupelniajaco - wasze przesluchanie, ze wplaciliscie.

    Pozdr, nekrolog

  • 28. Data: 2009-01-22 15:49:14
    Od: g...@o...pl

    Czemu nie spróbujesz z "Faktem"? Może to mniej formalne załatwienie sprawy, za
    to, jak widac, szybsze (jeden dzień).

  • 29. Data: 2009-01-22 16:50:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    g...@o...pl 5...@n...onet.pl

    > Czemu nie spróbujesz z "Faktem"? Może to mniej formalne załatwienie sprawy, za
    > to, jak widac, szybsze (jeden dzień).

    A jak się tego próbuje? Może mnie przyjdzie spróbować w sprawie złodziejstwa BZ WBK.
    Na razie ich rzecznik zagubił mój m@il a na nowy m@il odpowiada... ...powoli,
    bez pośpiechu... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2009-01-23 13:05:14
    Od: d...@p...pl

    Witam!

    Temat załatwiony i to pozytywnie. Nerwów było sporo, ale
    najważniejsze, że dobrze się skończyło. Virck może teraz wejść pod
    stół i odszczekać swoje zarzuty z pierwszego postu. :-P

    Ponieważ nie chcę się powtarzać, odsyłam do szczegółów na
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=874836&t=8
    74836&sr=ld&pn=1&cat=0.

    Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za głosy wsparcia.
    D.