eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimLinia w mBanku - uwaga na to co mówiąmLinia w mBanku - uwaga na to co mówią
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: m...@b...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mLinia w mBanku - uwaga na to co mówią
    Date: 1 Jul 2003 12:31:22 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 30
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1057055482 8718 192.168.240.245 (1 Jul 2003 10:31:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Jul 2003 10:31:22 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 192.168.0.122, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:248830
    [ ukryj nagłówki ]

    mBank zaproponował mi przeniesienie swojego rachunku do nich w zamian oferują
    super kredyt w rachunku - trzeba tylko dostarczyć kilka dokumentów. Wniosek
    wypełniłem otrzymałem decyzję na tak z informacją, że przyjedzie kurier
    podpisać umowę oraz jak nie będe miał pozostałych dokumentów (m.in.
    wypowiedzenie umowy z obecnegio banku i opinie bankowa ) moge przesłac to
    pocztą. Przychodzi kurier i pyta czy mam wszystko co wymienione wczesniej -
    mówię że nie bo na opinie czeka się 2 tygodnie - a on że nie może w takim razie
    podpisać ze mna umowy. I sobie poszedł - zadzwoniłem do mLini pani powiedziała
    to samo co kurier - powołałem się na e-mail - czytała go tak samo jak ja ale
    niestety twierdziła, że musze mieć wszystko. Nastepnego dnia zadzwoniłem rano
    ponownie - ta sama sytuacja. Po południu dzwoni pani od kuriera i mówi, że nie
    muszę mieć wszystkich dokumentów i kurier może przyjechać ale musze dodatkowo
    zapłacić za jego druga wizytę - odmówiłem i zadzwoniłem po raz trzeci żeby
    anulowac wniosek.
    Tydzień później zadzwoniła pani z mBanku pytajac dlaczego zrezygnowałem - była
    zaskoczobna że mLinia podaje takie informacje a system dystrybucji też tak
    działa.
    Wczoraj kolega opowiadał mi podobną akcję z mLinią kiedy konsultantka zarzekała
    się, że on jako dotychczasowy klient aby otworzyć konto innego rodzaju musi
    ponownie wysyłać wszystkie dokumenty - ksera itp. Godzinę później inna
    konsultantka otworzyła takie konto.

    Trzeba uważać co mówią na mLini
    Były klient
    MIKe



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1