  • 1. Data: 2005-04-09 09:56:33
    Temat: macie problemy z INTELIGO ?
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Czy tylko mnie nawala łączenie od wczoraj ? Po zalogowaniu ( długoooooooo)
    pojawia sie komunikat "Przekroczony limit czasu" i d...a
    Pozdrowienia Krzysio

  • 2. Data: 2005-04-09 10:02:20
    Temat: Re: macie problemy z INTELIGO ?
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Krzysio
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Czy tylko mnie nawala łączenie od wczoraj ? Po zalogowaniu (
    > długoooooooo) pojawia sie komunikat "Przekroczony limit czasu" i d...a
    > Pozdrowienia Krzysio

    U mnie wszystko OK.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2005-04-09 12:13:00
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-09 11:56, Krzysio wrote:

    > Czy tylko mnie nawala łączenie od wczoraj ?

    Tylko u ciebie.
    --
    Peet

  • 4. Data: 2005-04-09 13:15:25
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysio" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy tylko mnie nawala łączenie od wczoraj ? Po zalogowaniu ( długoooooooo)
    > pojawia sie komunikat "Przekroczony limit czasu" i d...a
    > Pozdrowienia Krzysio

    u mnie wszystko gra.

    --
    http://tinyurl.com/3k43h - zobacz moje aukcje.

  • 5. Data: 2005-04-09 14:39:29
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysio" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > u mnie wszystko gra.

    ok, dzięki

  • 6. Data: 2005-04-09 15:23:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Apr 2005 11:56:33 +0200, "Krzysio" <k...@i...pl> wklepał(-a):

    >Czy tylko mnie nawala łączenie od wczoraj ? Po zalogowaniu ( długoooooooo)
    >pojawia sie komunikat "Przekroczony limit czasu" i d...a

    Spróbowałem wejść i raz wywala komunikat o przekroczonym limicie czasu a innym
    razem pokazuje stronę logowania.

  • 7. Data: 2005-04-11 05:21:31
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Krzysio" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy tylko mnie nawala łączenie od wczoraj ? Po zalogowaniu (
    > długoooooooo)
    > pojawia sie komunikat "Przekroczony limit czasu" i d...a

    Odkąd zamknąłem tam konto nie mam żadnych problemów z Inteligo :)
    Czego i Wam życzę.

    --
    pozdrawiam
    P.