  • 11. Data: 2009-07-10 15:54:53
    Temat: Re: mam wyrzuty sumienia
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:h37lcq$sl0$1@news.onet.pl...
    > Hmm, ale nie masz wrażenia, że zarabiasz na cudzym nieszczęściu? I nie

    No ale gdybym zarabial na wzrostach to bym zarabial na nieszczesciu tego co
    ma krotkie :)
    A tak na serio - wole wzrosty bo wtedy gram na akcjach i zarabiam wiecej niz
    na spadkach. Poza tym gram bez dzwigni wiec na spadkach wiecej niz 100% nie
    zarobie. Poki co jednak mam do wyboru - zarabiac na krotkich albo tracic na
    dlugich. Wole zarabiac bo co zarobie to pozniej zainwestuje i jeszcze cos
    dobrego z tych pieniedzy wyjdzie.

  • 12. Data: 2009-07-10 16:13:49
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "TT" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz zawsze nic nie robić (stać o bok rynku bez otworzonej pozycji),
    > czyli popaść w zniechęcenie. Z tej przypadłości wyleczy cię wspomniany już
    > specjalista.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Apatia_(psychologia)
    >

    > A jak myślisz, że w każdym przypadku (long, short, bez otworzonej pozycji)
    > masz problem zdrowotny, to najprawdopodobniej popadłeś w hipochondrię.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Hipochondria
    >
    > Bez porady u specjalisty się nie obejdzie.
    >
    > TT.

    Bo jak powszechnie wiadomo, nie ma zdrowych psychicznie, są tylko
    niezdiagnozowani.

  • 13. Data: 2009-07-10 17:11:04
    Od: TomoT <T...@g...com>

    na ratunek przyjdzie Ci poniedziałkowy open :->
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-07-10 17:26:45
    Od: "dwig" <d...@o...pl>

    > Bo pozajmowałem krótkie pozycje i teraz siłą rzeczy cieszę się ze złych
    > informacji. Tutaj bezrobocie rośnie, tutaj dziura coraz większa, firmy
    > bankrutują, indeksy lecą, ludzie tracą fortuny, a ja siedzę i liczę na
    > więcej. Nie mogę tego znieść. Ratunku!! Nie macie wyrzutów sumienia? ;P

    Dam Ci dobrą radę! Wyrzuty sumienia najlepiej wyrzuć!!!! Troszcz się o swoje bo
    nikt inny Tobą przejmować się nie będzie! A jeśli chodzi o Twoją pozycję to jest
    jeszcze jeden problem, niebawem może przynosić Ci straty bo na spadki z
    prawdziwego zdarzenia to może jeszcze nie być ten czas. Już w poniedziałek może
    okazać się że krótkie na ten czas to już nie jest dobry pomysł. Oczywiście czas
    pokaże ale najważniejsze to uzmysłowić sobie że giełda to gra o sumie zerowej (a
    nawet ujemnej) i abyś mógł zarobić i wygrać to inni muszą przegrać. Z tym
    niestety wiąże się i to że raz innym ludziom jest dobrze a innym po prostu wiatr
    w oczy. Gracz giełdowy to człowiek, który nie pozwala aby wpływ na jego
    zachowanie miały jakiekolwiek emocje!!!!

    www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com
    Inwestycje giełdowe to biznes, z tą różnicą, że możesz na nim zarabiać bez
    względu na koniunkturę w gospodarce!

  • 15. Data: 2009-07-10 18:16:21
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h37kdu$osd$2@news.onet.pl...
> [...]
    > bankrutują, indeksy lecą, ludzie tracą fortuny, a ja siedzę i liczę na
    > więcej. Nie mogę tego znieść. Ratunku!! Nie macie wyrzutów sumienia? ;P

    Martw sie o swój garnek i brzuchy dzieciaków, jak je będziesz miał.
    Inaczej ewolucja Cię zmiecie.

  • 16. Data: 2009-07-10 19:24:53
    Od: "dziadul" <d...@o...eu>

    To znaczy, ze raczej amator z ciebie. Pewnie jeszcze troche zarobisz ale predzej
    czy pozniej wpieprzysz caly zysk plus kapital.
    Nie pisze tak dlatego ze mam L, bo mam (ale szkoda nie miec przy takim
    obesraniu), tylko dlatego ze masz mokro bo wpadla ci KASA.

  • 17. Data: 2009-07-10 20:12:23
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    niech zgadne: masz 20 pare lat i jeszcze nie dostales w d.. na gpw.
    Najgorsze co moze gracza spotkac to wygrane na początek.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 18. Data: 2009-07-10 20:16:01
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > niech zgadne: masz 20 pare lat i jeszcze nie dostales w d.. na gpw.
    > Najgorsze co moze gracza spotkac to wygrane na początek.

    Haha zgadłeś. Ale spokojnie, głupi nie jestem i mam stop losy ;)

  • 19. Data: 2009-07-10 20:36:22
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h387i1$dup$1@news.onet.pl...

    > Haha zgadłeś. Ale spokojnie, głupi nie jestem i mam stop losy ;)

    Ja też często mam.
    Jak Ci pare razy zjedzą stopa w punkt, albo o kilka p. i zawrócą, to
    chwilowo odpuścisz i wtedy właśnie Cie powiezie:)))

  • 20. Data: 2009-07-10 20:49:28
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 10 Lip, 22:16, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Haha zgadłeś. Ale spokojnie, głupi nie jestem i mam stop losy ;)

    Spoko, spoko tu masakry S nie będzie. A jak się rynek otworzy w
    poniedziałek to cholera wie :)
    Ja odniosłem ( i wydaje mi się, że część kolegów też) wrażenie, że
    zbyt entuzjastycznie podszedłeś do otwartej pozycji. Dając temu wyraz
    swoim postem.
    Takie wirtualne miliony na koncie :)

    I jeszcze szacun za powiedzenie co się ma. Nie można bać się swoich
    pozycji. Tylko jak jest 'nie po drodze', to trzeba umieć szybko
    spieprzać :)