  • Data: 2012-01-09 17:01:11
    Temat: mbank - 2 odpowiedzi na jedno pytanie
    Od: "szymek" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zadałem poprzez formularz kontaktowy i mlinię to samo pytanie: Czy ekonto
    (założone na osobę fizyczną) może byc wykorzystywane również jako konto
    firmowe (osoba fizyczna prowadząca działalnośc gospodarczą).
    Na mlinii odpowiedź była pozytywna, tzn że nie ma problemu oraz że wielu
    klientów tak robi.
    Natomiast odpowiedź mailowa była negatywna.Poprosiłem o odniesienie się do
    odpowiedzi, którą uzyskałem na mlinii. Niestety nie dostałem już odpowiedzi.
    Może grupowicze znają odpowiedź na to pytanie? :-)