    From: "Andrzej Robisz" <A...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank - 3 zł / miesiąc za prowadzenie konta
    Date: Wed, 28 Jan 2004 14:28:24 +0100

    Nie fascynowałem się mbankiem, więc nie jestem specjalnie urażony.
    Mam tylko wrażenie, że ządzą tam idioci. Sposób wprowadzenia opłat (najpierw
    dowiadują się czytelnicy gazet), rodzaj opłat, brak osłodzenia (bo bankomaty
    WBK mało kogo obchodzą, jawne manipulacje zestawieniami) świadczą o tym
    dobitnie.

    Ja wolałbym płacić np. 3PLN/mies/prowadzenie konta niż za przelewy.
    Zostawiając może 0 opłat za np osad ponad 5tysięcy.

    Ciekawi mnie wasza opinia, czy z dwojga złego wolalibyście to co jest, czy
    niską opłatę za konto???

    pozdr

    AR