  • 1. Data: 2012-05-04 11:03:51
    Temat: mbank --> BZ WBK
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    Dzień Dobry,

    Było pewnie wiele razy, ale może ktoś podpowie
    z doświadczenia:
    Przelew wykonany z mBanku w dniu wczorajszym
    (tj. 3 maja 2012 - święto) do BZWBK. Zakładając,
    że wyszedł z mbanku pierwszym elixirem, o której
    powinien być zaksięgowany w BZWBK?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-05-04 11:06:05
    Temat: Re: mbank --> BZ WBK
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.05.2012 11:03, DooMiniK pisze:
> [...]
    > Przelew wykonany z mBanku w dniu wczorajszym
    > (tj. 3 maja 2012 - święto) do BZWBK. Zakładając,
    > że wyszedł z mbanku pierwszym elixirem, o której

    http://kiedykasa.pl/

    o 16.

  • 3. Data: 2012-05-04 11:13:56
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    około 12

  • 4. Data: 2012-05-04 11:20:07
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 04/05/2012 10:06, neoniusz wrote:
    > http://kiedykasa.pl/
    > o 16.

    Fajna strona, nie znałem ;-)
    Inna sprawa - dziwne, czemu nie może być tym przychodzącym
    o 11.00, czyli około południa?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2012-05-04 11:22:25
    Od: "Glaukon" <p...@W...gazeta.pl>

    > http://kiedykasa.pl/
    > o 16.

    Specjalnie wstałem dzisiaj przed pierwszą sesją, zrobiłem przelew z EB do
    Meritum i dla rozrywki oprócz tabelki sprawdziłem oba serwisy:

    http://kiedykasa.com/
    podało 10.30 (i były z poślizgiem o 11.00)

    http://kiedykasa.pl/ podaje 14.30

    [nb. powrót do Meritum po roku nieobecności]

  • 6. Data: 2012-05-04 13:31:51
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 04/05/2012 10:20, DooMiniK wrote:

    > Fajna strona, nie znałem ;-)
    > Inna sprawa - dziwne, czemu nie może być tym przychodzącym
    > o 11.00, czyli około południa?

    Było zaksięgowane ~12.00

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2012-05-04 15:02:12
    Od: ETR <n...@n...pl>

> [...]
    > Przelew wykonany z mBanku w dniu wczorajszym
    > (tj. 3 maja 2012 - święto) do BZWBK. Zakładając,
    > że wyszedł z mbanku pierwszym elixirem, o której

    jak chesz szybko nadawaj blucashem ostatnio w 15 sek mialem przelew
    gdzie do ing z aiora zawsze szło 1 dzien

    etr

    --
    www.przyciagnijwszystko.pl - prawo przyciągania - nagrania hipnotyczne
    www.slimcoaching.pl - efektywne odchudzanie

  • 8. Data: 2012-05-04 21:18:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 May 2012 15:02:12 +0200, ETR napisał(a):

    > jak chesz szybko nadawaj blucashem ostatnio w 15 sek mialem przelew
    > gdzie do ing z aiora zawsze szło 1 dzien

    Jakbyś odpowiednio dobrze puścił ten przelew Alior>ING to by szło kilka
    godzin. Owszem BC jest szybko ale należy pamiętać, że to też kosztuje.

    --
    xbartx