  • Data: 2011-11-08 05:52:47
    Temat: mbank goni w piętkę
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Takie coś w grouponie:

    Warunki:

    Groupon ważny od 8.11.2011 do 30.11.2011 i dostępny od razu po
    zakupie w zakładce ,,Moje konto"
    Oferta obejmuje 5 zł za groupon uprawniający do 300 zł zwrotu za
    zakupy dowolną kartą debetową mBanku po otwarciu darmowego eKONTA w mBanku
    Jak otrzymać premię?
    1. Kup groupon za 5 zł
    2. Razem z grouponem otrzymasz link, widoczny w polu ,,Godziny
    otwarcia" - skopiuj go do przeglądarki i wypełnij wniosek internetowy o
    założenie konta w mBanku do 30.11.2011
    3. Płać za zakupy w grudniu 2011 r. oraz styczniu 2012 r. kartą
    debetową wydaną do rachunku
    4. Do 28. dnia (roboczego) następnego miesiąca otrzymasz na swoje
    nowe konto premię od mBanku - zwrot 10% kwoty wydanej przy pomocy karty
    w miesiącu poprzednim
    Podstawą skorzystania z promocji jest wypełnienie wniosku
    internetowego (link podany na grouponie)
    Oferta skierowana tylko do nowych klientów mBanku
    1 osoba może wykorzystać maks. 1 groupon
    1 osoba może kupić maks. 2 groupony

    Dla mnie to dość kuriozalne. Po pierwsze primo, teraz już chyba bardzo
    trudno o nowych klientów. No i jak przed 10 laty mBankowi mocno
    kibicowałem (dawali 16.5% na eMaxie, tak-tak!), to teraz patrzę z
    obrzydzeniem na te podrygi śmierdzącej ostrygi...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.