  • 11. Data: 2006-06-28 14:25:14
    Temat: Re: [mbank] hasła SMS
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Raf256 napisał(a):
    > Jak sprawdzają się one w praktyce? Ile trzeba czekać, jaka jest opłata?
    > Można nie używać tych haseł podczas płacenia przelewów zdefiniowanych,
    > szczególnie między własnymi kontami (np z eMax na eKonto)?

    Sprawdzają się, natychmiast, 0zł, można nie uzywać...

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 12. Data: 2006-06-28 14:39:27
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    > Glenn wrote:
    > [...]
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Po%C5%82aniec

    "W Wikipedii nie ma jeszcze artykułu pod taką nazwą. "

    > Nie trzeba iść "na obrzeża"

    No nie wiem - wiem, że jednostkowe doświadczenie wiele nie znaczy, ale
    biegałam już po różnych "dziurach" i zasięg był :-)

  • 13. Data: 2006-06-28 14:42:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:[...]

    > "W Wikipedii nie ma jeszcze artykułu pod taką nazwą. "
    O ? To chyba innych wikipedii używamy. Zresztą wystarczy użyć "szukaj"

    > No nie wiem - wiem, że jednostkowe doświadczenie wiele nie znaczy, ale
    > biegałam już po różnych "dziurach" i zasięg był :-)

    No widzisz. U mojej żony na wsi też Era działa jak kierunkowskaz.

    KJ

  • 14. Data: 2006-06-28 14:47:43
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    > O ? To chyba innych wikipedii używamy. Zresztą wystarczy użyć "szukaj"

    To wiem, ale pozwoliłam sobie użyć TWOJEGO linka :-)

    > No widzisz. U mojej żony na wsi też Era działa jak kierunkowskaz.

    Nadal uważam jednak, że ostrzeganie przed hasłami SMSowymi pod pozorem, że
    komórki 3 km od nieustalonego miasta zamierają to delikatnie mówiąc lekka
    przesada :-)

  • 15. Data: 2006-06-28 14:54:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To wiem, ale pozwoliłam sobie użyć TWOJEGO linka :-)
    SOA#1 - sprawdziłem

    [...]

    > Nadal uważam jednak, że ostrzeganie przed hasłami SMSowymi pod pozorem, że
    > komórki 3 km od nieustalonego miasta zamierają to delikatnie mówiąc lekka
    > przesada :-)
    To "nieustalone" jak łaskawie chciałaś zauważyć, miasto mnie _O_WIELE_
    bardziej obchodzi niż W-wa czy Wrocław... przypuszczam, że kogoś
    mieszkającego w takim nieustalonym miejscu również.

    KJ

  • 16. Data: 2006-06-28 15:05:13
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    > To "nieustalone" jak łaskawie chciałaś zauważyć, miasto mnie _O_WIELE_
    > bardziej obchodzi niż W-wa czy Wrocław... przypuszczam, że kogoś
    > mieszkającego w takim nieustalonym miejscu również.

    A mnie to "nieustalone" miasto obchodzi średnio. Interesuję się nim dopiero
    wtedy, gdy jest używane do generalizowania, że nie ma co się interesować
    hasłami SMSowymi, bo komóra nie działa :-)

  • 17. Data: 2006-06-28 15:06:50
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 28 Jun 2006 16:47:43 +0200, w <e7u4su$u$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <n...@p...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To wiem, ale pozwoliłam sobie użyć TWOJEGO linka :-)

    Ja pod jego linkiem mam:
    "Połaniec
    Połaniec - miasto położone w powiecie staszowskim..."

    Wniosek: get a real newsreader...

  • 18. Data: 2006-06-28 15:08:13
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 28 Jun 2006 16:54:39 +0200, w <e7u57j$c1s$1@news.onet.pl>, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > SOA#1 - sprawdziłem

    Ponieważ używasz User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516) ?
    Spróbuj Outlooka, niektórzy coś takiego używają do czytania newsów... :)

  • 19. Data: 2006-06-28 15:10:40
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    <n...@p...pl> napisał(-a):

    >Ja pod jego linkiem mam:
    >"Połaniec
    >Połaniec - miasto położone w powiecie staszowskim..."

    >Wniosek: get a real newsreader...

    Radziu - na Ciebie zawsze można liczyć. Reagujesz jak pies Pawłowa - jeżeli
    wątek zawiera słowa "mbank" albo "Glenn" nie omieszkasz się pojawić :-) Może
    się w końcu na piwo umówimy ;-) ?

  • 20. Data: 2006-06-28 15:14:17
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No tak, inna zabawa całkiem Cię pochłonęła ;-)
    > A może jednak? Gdyby tak podnieść Ci motywację?;-)))
    > np. tak: GLENNFLAME 8-D

    Cześć Stasiu :-D