  • 1. Data: 2006-08-27 12:04:04
    Temat: mbank history 1.7.0
    Od: "HENRICH" <m...@g...pl>

    Witam.
    Uruchomiłem ten programik w celu łatwiejszego poszukiwania w historii
    przelewów,jak na razie rewelacja.Jednak jest problem bo nie potrafi wciągnąć
    bądź wyświetlić przelewów do ZUS i US.Czy to jakiś błąd czy formatka mbanku
    w tych przelewach jest inna.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-27 13:45:40
    Temat: Re: mbank history 1.7.0
    Od: "GeriCom" <o...@g...com>

    > Uruchomiłem ten programik w celu łatwiejszego poszukiwania w historii
    > przelewów,jak na razie rewelacja.Jednak jest problem bo nie potrafi
    > wciągnąć bądź wyświetlić przelewów do ZUS i US.

    sprobuj tym programem - emSzmal
    http://www.mksoft.pl/emSzmal2/?p=about.htm

    zwroc uwage na wymagania a mianowicie - Microsoft .NET Framework w wersji
    2.0 (dostepny m.in w Windows Update)

  • 3. Data: 2006-08-27 20:21:20
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    HENRICH (news:ecs1ni$514$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > wciągnąć bądź wyświetlić przelewów do ZUS i US.Czy to jakiś błąd czy
    > formatka mbanku w tych przelewach jest inna.

    hmm...a jak jest z bezpieczeństwem tego cuda?

    R.

  • 4. Data: 2006-08-28 07:34:36
    Od: "HENRICH" <m...@g...pl>

    Najlepiej zmieniac hasła po każdej transmisji,to bedziesz spał spokojnie.

    sprobuj tym programem - emSzmal
    http://www.mksoft.pl/emSzmal2/?p=about.htm

    Nie moge go zainstalować pewnie poprzez brak Microsoft .NET Framework
    Bill nie przewiduje dla mnie takiego uaktualnienia.

  • 5. Data: 2006-08-28 18:26:28
    Od: TMK <t...@e...pl>

    HENRICH napisał(a):

    > Nie moge go zainstalować pewnie poprzez brak Microsoft .NET Framework
    > Bill nie przewiduje dla mnie takiego uaktualnienia.

    Przewidział ;)
    http://autopatcher.pol.pl

    --
    Pozdrawiam, TMK