  • 61. Data: 2010-02-27 03:24:26
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:hm8j58$msi$3@inews.gazeta.pl...

    > "RadoslawF" hm83mt$v3v$...@n...news.atman.pl

    > Wzywam policję i mówię, pokazując dokumenty, że ktoś włamuj się do
    > mojego samochodu. Policja odmawia interwencje bez nakazu sądu!!! ;)
    >

    > Nie bronię Rydzyka, bo to oszust równy temu, kto go okradł, ale
    > jednak właścicielem znaków RR nie jest właściciel konta. :)
    > Sprawa jasna i oczywista.

    Miarkuj bęcwale słowa, (i to mimo, ze masz żółte papiery).
    Kogo oszukał o. Rydzyk, kto czuje się oszukany, kto prawomocnie stwierdził,
    ze o. Rydzyk kogoś oszukał!?
    Jesli masz taką wiedzę o rzekomym oszustwie ks. Rydzyka to masz obowiązek
    prawny złozyc do organów ścigania zawiadomienie o popełnieniu przestepstwa!

    jesli natomiast paplesz swoim zwyczajem piate przez dziesiąte to wiedz, że
    teraz popełniasz przestepstwo zniesławiania, nie mówiąc o tym, że mozna
    nazywac cię marnym oszczercą!

    p47

  • 62. Data: 2010-02-27 03:27:07
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > reakcja banku była szybka i prawidłowa. mBank zachowal sie uczciwie,
    > a Rydzyk jak szef mafii.
    >
    > Właśnie kilkadziesiąt minut temu
    > radio Belzebub oświadczyło że mBank przyniósl im pieniądze w zębach.
    > radio Belzebub oświadczyło ponadto że to za mało i będą w dalszym
    > ciągu nękać mBank, szantażować i próbować wyłudzać kolejne pieniądze
    > pod pozorem odszkodowania za rzekome straty moralne i finansowe.

    Po prostu kłamiesz, co zresztą wcale mnie nie zdziwiło;-)

    A na marginesie,- niewatpliwe straty moralne Radio Maryja poniosło!

    p47

  • 63. Data: 2010-02-27 03:31:38
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki to los bywa sprawiedliwy :)
    > "ludzie przekazywali je z intencja ratowania stoczni"
    > Czym sie rozni ten oszust od Rydzyka "ratujacego stocznie"?

    Bęcwale, nie kłam bezczelnie i nie rzucaj publicznie oszczerstw!!
    Publicznie ogłoszono, ze cel zbiorki zmienił się i kazdy, kto z tym się nie
    zgadzał mógł zażądać zwrotu wpłaconej kwoty na stocznie.
    Czy ty, bęcwale wpłaciłes i tobie nie zwrócono? -jesli tak to powinienes
    zgłosić popełnienie przestepstwa jako poszkodowany.
    O ile wiem nikt z wpłacających nie uznał, ze go oszukano.

    p47

  • 64. Data: 2010-02-27 03:32:53
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    > niczym. Moim zdaniem pieniądze oszusta z mbanku należy oddać Rydzykowi
    > a odpowiednią kwotę z kont radia Maryja zająć i przekazać na stocznię.

    A moim zdaniem, w interesie społecznym, trzeba cię wykastrować, żeby dzieci
    głupiego ojca nie miały;-))
    tyle sa warte takie "moim zdaniem";-))

    p47

  • 65. Data: 2010-02-27 03:39:16
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    napisał w wiadomości news:hm6org$6pn$1@inews.gazeta.pl...

    > "kuba" hm6lq7$9eq$...@n...onet.pl

    > Ja żądam zwrotu tego, co wpłaciłem Rydzykowi rzekomo na ratowanie stoczni!

    A wpłaciłes choc grosz.
    Mimo ze masz 'żółte papiery" to niewątpliwie , gdybys uprzednio wpłacił, a
    nastepnie, gdy Radio Raryja OGŁOSIŁO, że będzie zwracać wpłaty tym, którzy
    nie zgadzają się z nowym celem zbiórki (bo władze państwowe odmówiły
    negocjacji z załoga nt. utworzenia spólki pracowniczej, a więc fundusze
    okazały się nieprzydatne) i mimo tego ogłoszenia ci nie zwróciło to
    powinienes zgłosić to do organów scigania jako próbe wyłudzenia. Byłbys
    jedynym! Nieliczni, którzy żadali zwrotu otrzymali pieniądze.
    Poniewaz jednak nic zapewne nie wpłacałeś, nie żądałes zwrotu, ani nie
    zawiadamiałes organów ścigania, to teraz jesteś jedynie marnym oszczercą.

    p47

  • 66. Data: 2010-02-27 03:42:36
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    > Eneuelu, czy gotów byłbyś dla dobra publicznego poświęcić
    > trochę swojego czasu i narobić kłopotów sądowych Rydzykowi?
    > Bo ten oszust kiedyś chwalił sie że prokuratura umorzyła
    > sprawę, bo okazało się że skarżący nie byli ofiarodawcami.

    Miło mimo wszystko, że przypomniałes, że wszyscy z prawdziwych ofiarodawców
    albo zaaprobowali zmiane celu zbiórki (zresztą wymuszoną przez władze
    państwowe, które nie chciały załodze jej sprzedać), albo otrzymały pieniądze
    spowrotem. Nikt z prawdziwych ofiarodawców nie czuł się pokrzywdzony!

    p47

  • 67. Data: 2010-02-27 03:44:03
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Slyszalem, ze jak Bog chce kogos pokarac, to mu najpierw rozum odbiera.

    co widac, słychac i czuć;-))

    p47

  • 68. Data: 2010-02-27 06:23:01
    Temat: Re: mBank - Maryja
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z...@o...pl writes:

    > firma kurierska znana z bardzo niskiej jakości usług, które świadczy.
    > między innymi jej kurierzy notorycznie doręczają umowy bez żadania

    Zakładałem parę kont zdalnie (i nie tylko) i akurat nie tylko kurierzy 7
    o tym zapominali.
    KJ
    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 69. Data: 2010-02-27 06:32:51
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    p47 pisze:

    > Bank zablokował mi konto. Mój biznes (wymagający błyskawicznego
    > przepływu pieniędzy) pada. Pracownicy idą na bruk.
    >
    > Kto mi za to zapłaci? mBank, czy ojciec dyrektor?
    >

    > Nikt nie zapłaci, boś sam sobie winien (z głupoty, chciwosci,
    > nieuczciwości), skoro nie reagowałes na napływające wpłaty, od
    > nieznanych nadawców (nie twoich kontrahentów) na których odbiorcą nie
    > byłes ty, tylko kto inny (fundacja Radia Maryja). Kijem tego, kto nie
    > pilnuje swego!

    Co Ty p..sz!?
    Dlaczego miałbym reagować na przelewy na niewielkie kwoty z tytułem
    "darowizna"?
    Wszak prowadzę rozległy i uczciwy biznes i nie dziwi mnie, że niektórzy
    klienci po skorzystaniu z mojego produktu pałają chęcią, aby mi dopłacić.

    Widzę, że rewolucjonistów spod znaku Czapajewa u nas dostatek.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 70. Data: 2010-02-27 07:06:00
    Od: BK <b...@g...com>

    On 27 Lut, 07:32, pyrtek <u...@n...com> wrote:

> [...]
    > klienci po skorzystaniu z mojego produktu pałają chęcią, aby mi dopłacić.
    >
    > Widzę, że rewolucjonistów spod znaku Czapajewa u nas dostatek.

    Pomijakac kwestie absurdalnosci waszego problemu (bo banki nie blokuja
    kont firmom na podstawie takich donosow, blokuje sie conajwyzej konta
    slupow, a konta slupow jak juz pisalem mozna odroznic golym okiem i to
    ze 99% pewnoscia :) to pewnie bys szybko reagowal na przelewy z
    tytulem "darowizna" chociazby z uwagi na kwestie ksiegowe lub
    podatkowe :)