  • 1. Data: 2004-08-10 08:53:59
    Temat: mbank kanal nie aktywny
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    jak chce sie zalogowac do serwisu www wyskakuje mi kanal nieaktywny. do
    mLini nie idzie sie dodzwonic. zazwyczaj jak byly jakies przerwy badz
    przesilenie laczy wyskakiwalo cos w stylu : cos tam cos tam i sprobuj
    zalagowac sie pozniej.
    czy mogli mi zablokowac kanal?
    a moze ktos mi go zablokowal?

  • 2. Data: 2004-08-10 09:43:21
    Temat: Re: mbank kanal nie aktywny
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Jakub Piaseczny zapodał(a):
> [...]
    > mLini nie idzie sie dodzwonic. zazwyczaj jak byly jakies przerwy badz
    > przesilenie laczy wyskakiwalo cos w stylu : cos tam cos tam i sprobuj

    Zadzwoń do autm. obsługi klienta, podaj ID i PIN, uaktywnij kanał internet.
    Kanał może zablokować Ci każdy, kto zna Twój ID

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 3. Data: 2004-08-10 09:45:49
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Jakub Piaseczny wrote:
> [...]
    > do mLini nie idzie sie dodzwonic. zazwyczaj jak byly jakies przerwy
    > badz przesilenie laczy wyskakiwalo cos w stylu : cos tam cos tam i

    Zadzwoń i sam aktywuj kanał internetowy przez serwis telefoniczny IVR, nie
    musisz tego robić przez operatora.

    > czy mogli mi zablokowac kanal?

    Trzy razy z rzędu błędne logowanie albo 50 razy tak w ogóle. Jeżeli to
    drugie, to jednak będziesz musiał porozmawiać z operatorem.

    > a moze ktos mi go zablokowal?

    Może. Jeżeli pomylił numer klienta i logował się na twój.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-08-10 10:05:37
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Bogdan B." napisał
> [...]
    > drugie, to jednak będziesz musiał porozmawiać z operatorem.

    > Może. Jeżeli pomylił numer klienta i logował się na twój.

    juz aktywowalem na nowo wszystko jest ok

  • 5. Data: 2004-08-10 10:36:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Trzy razy z rzędu błędne logowanie albo 50 razy tak w ogóle.

    OK

    > Jeżeli to
    > drugie, to jednak będziesz musiał porozmawiać z operatorem.

    E tam. Skąd ten pomysł ?