eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank kanal nie aktywnyRe: mbank kanal nie aktywny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank kanal nie aktywny
    Date: Tue, 10 Aug 2004 12:05:37 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <cfa6qh$m9e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <cfa50h$5c8$2@atlantis.news.tpi.pl> <cfa5h8$7to$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "Jakub Piaseczny" <kpiasek[usun_to]@poczta.fm>
    NNTP-Posting-Host: gprs5.idea.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1092132500 22830 217.116.100.251 (10 Aug 2004 10:08:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Aug 2004 10:08:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:311316
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Bogdan B." napisał
    > Zadzwoń i sam aktywuj kanał internetowy przez serwis telefoniczny IVR, nie
    > musisz tego robić przez operatora.
    >
    > > czy mogli mi zablokowac kanal?
    >
    > Trzy razy z rzędu błędne logowanie albo 50 razy tak w ogóle. Jeżeli to
    > drugie, to jednak będziesz musiał porozmawiać z operatorem.
    >
    > > a moze ktos mi go zablokowal?
    >
    > Może. Jeżeli pomylił numer klienta i logował się na twój.
    >
    juz aktywowalem na nowo wszystko jest ok


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1