  • 181. Data: 2015-06-12 13:17:21
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:mle332$tb4$...@s...chmurka.net...
> [...]
    >Dla mnie jest oczywiste, że klawisz wyloguj jest jednym z najczęściej
    >używanych więc powinien być zawsze dostępny. Po dłuższych
    >poszukiwaniach się okazuje, że np. trzeba kliknąć w kwadracik z
    >jakimś obrazkiem (w żaden sposób nie kojarzącym się z wyloguj) i się
    >rozwija lista kilku poleceń a wśród nich wyloguj. No do jasnej .....
    >jak w danym sklepie jestem raz na rok to skąd mam wiedzieć, że
    >wyloguj jest pod tym kwadracikiem. Nie pamiętam, aby którekolwiek z
    >pozostałych poleceń ukrytych pod tym kwadracikiem było mi do czegoś

    Ale wiesz - wylogowujesz sie tylko raz na sesje, wiec to nie jest
    czesciej uzywane polecenie i moze byc schowane razem z innymi rzadziej
    uzywanymi funkcjami :-)

    Oczywiscie nie powinno byc ukryte pod jakims nic nie znaczacym
    kwadracikiem :-)

    J.

  • 182. Data: 2015-06-12 14:10:52
    Od: m <m...@g...com>

    Odgrzewając starego kotleta, po przeniesieniu się do Inteligo widzę że
    to też ma swoje wady, na razie zauważyłem następujące:

    1. brak możliwości potwierdzenia przelewu jak już wyjdzie, na maila. Nie
    zdawałem sobie sprawy jak brak takiej funkcji jest upierdliwy. Np. robię
    przelew do ZUSu, potwierdzenie na maila księgowej i mam temat z głowy. W
    Inteligo - muszę zrobić przelew, nastęonego dnia pamiętać o tym,
    zalogować się, odszukać przelew w historii, wysłać potwierdzenie.

    2. umieszczenie wszystkich kont i przelewów zdefiniowanych na jednej
    liście. Zwłaszcza przelewy zdefiniowane - mam ich dużo i dogrzebać się
    do tych firmowych, to trzeba trochę poscrollować.

    p. m.

  • 183. Data: 2015-06-12 15:12:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 09 May 2015 11:58:15 +0200, w
    <554dda37$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>, m <m...@g...com>
    napisał(-a):

    > No nie dałem rady się przystosować do nowego interfejsu. Myślałem że
    > może z czasem się przyzwyczaję - nie przyzwyczaiłem się :(. Kiedy któryś
    > raz przez dobrych kilka minut szukałem interfejsie doładowania komórek -
    > stwierdziłem że się wynoszę do Inteligo (jestem w trakcie).
    >
    > No i teraz ciekaw jestem - jak wielu grupowiczów zrobiło to samo? Czy
    > jestem w mainstreamie czy raczej wyjątkiem?

    Jestem w trakcie zabierania wszystkiego.
    eMakler już pusty, z kart zrezygnowałem dawno, jeszcze tylko SFI i
    ubezpieczenie mnie trzyma.

    Nie da rady w tym kolorowym badziewiu cokolwiek łatwo zrobić, nawet przelew
    musiałem robić z podpowiedziami.
    A na liście odbiorców mam taki bajzel po migracji ze starego UI, że nawet nie
    będę tego porządkował.

  • 184. Data: 2015-06-12 15:21:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Ale to nie o potrzeby się rozbija, tylko o przywyczajenia i wzorce.
    Dokładnie jak menu Start w Windows 8 - przyzwyczajenie, która na
    szczęście można zmienić :->

    Maciek

  • 185. Data: 2015-06-12 15:25:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 May 2015 01:26:06 +0200, w <s...@p...org>,
    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(-a):

    > Zmiany są na lepsze, tylko Ty się ze zmianami nie zapoznałeś, a próbujesz
    > pracować utartymi ścieżkami tak jak pamiętasz ze starego.
    > I narzekasz że Ci źle.

    Tak czytam Ciebie i chcę zapytać - co Ty p***... alisz??
    Gdzie w historii rachunku mam nazwę odbiorcy, jego dane, kwotę i saldo po
    operacji?

    O eMaklerze nie wspomnę, bo to już jakaś parodia jest.

  • 186. Data: 2015-06-12 15:27:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 May 2015 12:27:39 +0200, w <s...@p...org>,

    > W nowym interfejsie wystarczy wpisać np. nazwę odbiorcy. Albo numer rachunku.
    > I Ci wyświetli.

    W starym wystarczyło dodać taką opcję.

  • 187. Data: 2015-06-12 15:43:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    >Tak czytam Ciebie i chcę zapytać - co Ty p***... alisz??
    >Gdzie w historii rachunku mam nazwę odbiorcy, jego dane, kwotę i saldo po
    >operacji?

    Faktycznie nie chciało się zapoznać...

    --
    marfi

  • 188. Data: 2015-06-12 16:14:04
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2015 15:43:42 +0200, marfi napisał(a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Faktycznie nie chciało się zapoznać...

    Czy masz na myśli zacną opcję "Przełącz widok", która wyrzuca do
    fragmentu *starego* interfejsu i gdzie trzeba *od nowa* podawać
    parametry historii i gdzie *nie można* skorzystać z naprawdę fajnych
    możliwości filtrowania istniejących w nowym interfejsie?
    Bo jeśli nie masz na myśli "Przełącz widok" - to co innego?

    W widoku rodem ze starego interfejsu jest takie sobie filtrowanie,
    przydatne kolumny na wyjściu i zrzut do pliku.

    W nowym widoku jest świetne filtrowanie, za mało danych na wyjściu i
    brak zrzutu do pliku.

    Więc nadal historia "po nowemu" wg części użytkowników będzie nie do
    przyjęcia, bo co z tego że są super filtry, skoro nie pokazuje
    potrzebnych danych i nie można tego nawet wyeksportować. A "po staremu"
    nie można skorzystać z tych super filtrów.

    Sugestię, że w każdą z czterdziestu siedmiu znalezionych pozycji mogę
    sobie wejść, obejrzeć po kolei co jest w treści przelewu i zanotować na
    papierku z boku, proszę sobie darować.

    Aha - i te czterdzieści siedem pozycji nie da się uzyskać filtrami
    starego interfejsu. Bo są otagowane w nowym, a stary tagów nie widzi.

    Krótko mówiąc - wszystko pięknie, tylko szkoda że nie działa.

    Pytanie - czy użytkownicy kont firmowych mają taki sam podgląd historii
    jak kont osobistych?

    --
    Imka

  • 189. Data: 2015-06-12 19:12:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-12, Imka <s...@g...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > potrzebnych danych i nie można tego nawet wyeksportować. A "po staremu"
    > nie można skorzystać z tych super filtrów.

    Są sytuacje w których skorzystasz, są takie w których nie.
    Ja np. (ale sądzę też, że większość użytkowników) nie ma potrzeby robienia
    regularnej, hurtowej analizy na tego typu przelewach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 190. Data: 2015-06-15 22:54:05
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 12 Jun 2015 00:08:02 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Przelew, wybieram osobę, widzę listę rachunki odbiorcy, klikam strzałeczkę
    > z prawej wybieram usuń?

    "Strzałeczkę"? A dlaczego nie np. wodotrysk lub słoneczko?
    Przecież napisałem, że znalazłem sposób jak kasować pojedyncze przelewy,
    ale skąd przeciętny użytkownik, który pierwszy raz tę operację wykonuje,
    ma o tym wiedzieć?
    Ma kupić sobie i przestudiować instrukcję obsługi "najwspanialszego pod
    słońcem systemu transakcyjnego mBanku"?
    Większość powierzchni ekranu jest najnormalniej w świecie zmarnowana,
    ale potrzebne klawisze są nie wiadomo po co pochowane pod rozmaitymi
    strzałeczkami, kwadracikami i kratkami wentylacyjnymi, które są
    oczywiste chyba tylko dla twórców tego neo-barokowego tworu.
    Skoro ten system jest według Ciebie taki wspaniały, to jak wytłumaczysz
    fakt, ze przycisk "Usuń kontakt" (liczba pojedyncza!) usuwa wszystkie
    kontakty, a nie tylko jeden?
    Czy to też jest owoc najnowszych badań specjalistów od ergonomii i
    powinniśmy się do tego przyzwyczaić, że teraz we wszystkich nowych
    programach tak będzie?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof