  • 11. Data: 2009-09-23 21:37:44
    Temat: Re: mbank - przelew z rachunku maklerskiego
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 23 Wrz, 22:53, zly <b...@N...fm> wrote:

    > eh :/ to troche mija sie z sensem zabawy 'online' :/
    Chyba nie rozumiesz: jak sprzedaż akcje na giełdzie to pieniądze na
    koncie zawsze i wszędzie (niezależnie od rachunku i off- czy
    onlajnowatości) pojawią się na koncie po 3 dniach - to wynika z
    takiego działania KDPW i żaden bank tego nie przeskoczy. Jak się już
    pojawią to przelew z rachunku maklerskiego na eK trwa sekundy.

  • 12. Data: 2009-09-23 21:53:25
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 14:37:44 -0700 (PDT), Clegan napisał(a):

    > Chyba nie rozumiesz:

    no ok, teraz juz jasne. nie zeby mi sie podobalo, ale jasne ;)

    --
    marcin

  • 13. Data: 2009-09-23 22:45:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message

    > Ale w pierwszym poscie napisales, ze powinno byc tego samego dnia. Trafil
    > mi sie wypadek przy pracy, czy to norma? I czy za takie 'zawieszone'
    > pieniadze mozna cos kupic czy trzeba czekac az wroca na ekonto?

    Ale wykonało się zlecenie, czy co? Kupować za to możesz akcje w dniu
    bieżącym. Obligacje dopiero w dniu następnym. Wypłacić tego albo wydać kartą
    nie możesz.

  • 14. Data: 2009-09-24 05:31:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 23.09.09 22:53, zly pisze:

    > eh :/ to troche mija sie z sensem zabawy 'online' :/

    Ale np. Bossa pozwala zakupić papiery za jeszcze nierozliczoną sprzedaż.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2009-09-24 05:40:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:04:49 +0200, zly napisał(a):

    > I czy za takie
    > 'zawieszone' pieniadze mozna cos kupic czy trzeba czekac az wroca na
    > ekonto?

    Akcje można kupić od razu tego samego dnia. Obligacje dopiero dnia
    następnego.

  • 16. Data: 2009-09-24 05:51:48
    Od: BK <b...@g...com>

    On 23 Wrz, 23:53, zly <b...@N...fm> wrote:

    > no ok, teraz juz jasne. nie zeby mi sie podobalo, ale jasne ;)
    >
    > --
    > marcin

    Zabrales sie za gre na gieldzie bez "rozpoznania" takich spraw ??? :)

  • 17. Data: 2009-09-24 06:01:47
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:51:48 -0700 (PDT), BK napisał(a):

    > Zabrales sie za gre na gieldzie bez "rozpoznania" takich spraw ??? :)

    sie ucze :) poki co jest do przodu (aczkolwiek czlowiek sobie pluje w
    brode, ze wrzucil tylko kwote testowa, a nie cale oszczednosci ;))
    wczesniej sie bawilem na onecie, a tam sie dzialo wszystko od razu.
    --
    marcin

  • 18. Data: 2009-09-24 06:25:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 08:01:47 +0200, zly napisał(a):

    > sie ucze :) poki co jest do przodu (aczkolwiek czlowiek sobie pluje w
    > brode, ze wrzucil tylko kwote testowa, a nie cale oszczednosci ;))
    > wczesniej sie bawilem na onecie, a tam sie dzialo wszystko od razu.

    No to jak tak podchodzisz do sprawy to radzę skończyć tę przygodę póki
    nie jest jeszcze za późno.

    Xenocide

  • 19. Data: 2009-09-24 11:06:20
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    > eh :/ to troche mija sie z sensem zabawy 'online' :/

    Na gotówkę musisz zawsze czekać 3 dni, ale za te pieniądze ze sprzedaży od
    razu możesz kupić inne akcje.

    --
    http://www.patbank.pl

  • 20. Data: 2009-09-24 11:23:59
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 13:06:20 +0200, Patryx napisał(a):

    > Na gotówkę musisz zawsze czekać 3 dni, ale za te pieniądze ze sprzedaży od
    > razu możesz kupić inne akcje.

    ok, juz zalapalem :) dzieki wszystkim za info
    --
    marcin