  • Data: 2010-10-29 21:30:59
    Temat: mbank - ubezpieczenie niskiego wkladu mPLAN
    Od: KuFeL <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dostalem wlasnie od mbanku mily liscik ze w ciagu tygodnia zamierzaja
    mi sciagnac bardzo konkretna kwote. Tlumacza sie ze jest to zgodne z
    zapisem w umowie pod nazwa 'prawne zabezpieczenie kredytu'. Problem, o
    ile tak to mozna nazwac, to to że ja takiego zapisu, o UNWW w umowie
    nie mam - jest hipteka, ubezpieczenia na zycie, ubezpiecznie murow,
    ale slowa o UNWW. Poza tym jak bralem kredyt, to wzialem go na 70%
    nieruchomosci wiec nie bylo UNWW. A w mailu pisza do mnie ze jest to
    odnowienie.

    Czy UNWW to jest zapis w umowie czy moze tego zapisu nie ma, bo wynika
    to z jakichs dyrektyw KNF badz czegos jeszcze innego?

    Jutro tak czy owak jade do mbanku to wyjasniac, bo nic mi sie tu nie
    chce w calosc ulozyc.

    Pzdr,
    KuFeL