  • 11. Data: 2004-05-27 08:59:17
    Temat: Re: mbank ujawnil moje dane osobowe
    Od: "Pieguska" <p...@W...gazeta.pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> napisał(a):

    > A uchylisz nam rąbka tajemnicy i zdradzisz w jakich okolicznościach
    > doszło do ujawnienia Twoich danych osobowych i skąd wiesz, że na pewno
    > zostały one ujawnione komuś niepowołanemu?

    sytuacja byla taka - pan X wyslal na moje konto przelew wewnetrzny, ale
    pomylil kwote (przelal za duzo) - zawdzwonil do mbanku, zeby reklamowac
    transakcje
    mbank potrzebowal mojej zgody na cofniecie kasy, a ja akurat przebywalam pare
    dni poza granicami Polski i nie bylo ze mna kontaktu
    po powrocie odebralam email od pana X, w ktorym pisze, ze pani Y bedaca
    pracownica mbanku probuje sie ze mna skontaktowac w powyzszej sprawie, ale ja
    nie odpowiadam ani na telefony (tu padl nr telefonu, ktory podalam do
    konkatkow w mbanku) ani na maile (wysylane na adres email podany dw. banku)
    pan X Z CALA PEWNOSCIA nie znal wczesniej ani tego telefonu ani adresu email,
    zapytalam go skad ma te dane, odpisal, ze podala mu je pracownica mbanku pani
    Y...

  • 12. Data: 2004-05-27 11:04:18
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Pieguska" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > sytuacja byla taka

    (ciach)

    Geez, z pewnością bym się skarżył. Takie naruszenie zasad tajemnicy bankowej
    powinno być zdecydowanie i natychmiast piętnowane. Nie wiadomo przeciez czy dany gosc
    nie poznal takze Twojego salda. A moze kolezanki tej pracownicy dyskutuja o
    najbogatszych klientach??

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2004-05-27 11:21:33
    Temat: Re: [OT] mbank ujawnil moje dane osobowe
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Geez, z pewnością bym się skarżył. Takie naruszenie
    > zasad tajemnicy bankowej powinno być zdecydowanie
    > i natychmiast piętnowane. Nie wiadomo przeciez czy
    > dany gosc nie poznal takze Twojego salda.

    Niech ktoś mi doradzi, czy powinienem zaskarżyć
    wypożyczalnię filmów.
    Jakiś czas temu zgubiłem dokumenty. Na szczęście krótko
    po tym, jak to zauważyłem, zadzwonił do mnie znalazca.
    Umówiłem się z nim i oddał mi dokumenty, za co dostał
    ode mnie butelkę wina. Wszystko ładnie, tylko że w tych
    dokumentach nie było mojego numeru telefonu. Była za to
    karta z wypożyczalni video. Człowiek ów poszedł do
    wypożyczalni, gdzie pracownicy dali mu mój numer telefonu.
    Jakim prawem?

    ;-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 14. Data: 2004-05-27 11:38:50
    Od: "Karola Portel" <p...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> napisał(a):

> [...]
    dan
    > y gosc nie poznal takze Twojego salda. A moze kolezanki tej pracownicy

    otoz to, nie wiem ile jeszcze ujawnila ta wylewna pani :/
    nawet jesli podala tylko moj numer telefonu i email to i tak zrobila cos
    czego robic jej nie wolno i uwazam, ze musi poniesc konsekwencje
    pytanie tylko czy z wniesienia przeze mnie skargi naprawde cos wyniknie...

  • 15. Data: 2004-05-27 12:18:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Karola Portel" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > pytanie tylko czy z wniesienia przeze mnie skargi naprawde cos wyniknie...

    Zawsze na wszelki wypadek możesz wysłać kopię skierowanego do banku pisma do
    GIODO i GINBu.

  • 16. Data: 2004-05-27 15:45:29
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 27 May 2004 13:21:33 +0200, "Artek" <a...@e...one.pl>
    wrote:

> [...]
    >karta z wypożyczalni video. Człowiek ów poszedł do
    >wypożyczalni, gdzie pracownicy dali mu mój numer telefonu.
    Wylegitymowal sie w wypozyczalni Twoim dowodem i poprosil o podanie
    numeru telefonu jaki jest w danych wpisany, celem sprawdzenia czy
    wpisany jest wlasciwy :)

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu lub na Kaszubach.
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 17. Data: 2004-05-27 16:04:17
    Temat: dane osobowe
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    A zasadniczo wolisz odzyskać dokumenty, czy zachowywać wieczystą tajemniczość?
    Trochę jest paranoi w tym zastrzeganiu danych osobowych. W banku i każdej
    instytucji, która przechowuje niestandartdowe dane - ok, powinno się pilnować
    jak diamentów. Ale tak w ogóle, to trochę jest w tym presady: umarły książki
    telefoniczne, jak idziesz w gości to musisz pamiętać numer mieszkania bo
    listy lokatorów zanikły, na uczelni okazuje się że wywieszanie wyników
    egzaminów godzi w p. Kuleszę osobiście, a w ustawę o owych danych w ogólności.
    Fetyszyzm prawny i tyle.
    I jeszcze bym tej wypożyczalni podziękował, że nie nie muszę odtwarzać
    dokumentów, ot co...
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 18. Data: 2004-05-27 16:15:33
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > Wylegitymowal sie w wypozyczalni Twoim dowodem i poprosil o podanie
    > numeru telefonu jaki jest w danych wpisany, celem sprawdzenia czy
    > wpisany jest wlasciwy :)

    heh, no tak :)
    Gdybym był pazernym amerykańcem, to bym mu proces
    wytoczył, a tak jestem szczęśliwy, że dokumenty się
    znalazły :)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 19. Data: 2004-05-27 16:39:48
    Temat: Re: dane osobowe
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości
    > A zasadniczo wolisz odzyskać dokumenty, czy zachowywać wieczystą
    tajemniczość?

    Nie no, ja jestem oczywiście szczęśliwy, że odzyskałem dokumenty.
    Tamten post nie był na serio. :)

    Pozdrawiam,
    Artur