  • 1. Data: 2004-05-25 17:29:12
    Temat: mbank ujawnil moje dane osobowe
    Od: "Pieguska" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    osobie trzeciej, ktora dokonala przelewu na moj rachunek

    to chyba sprzeczne z ustawa o ochronie danych osobowych
    czy moge gdzies zlozyc skarge?
    mam pisemne dowody potwierdzajace fakt ujawnienia moich danych, wraz z
    nazwiskiem pracownicy banku, ktora to zrobila

  • 2. Data: 2004-05-25 17:45:02
    Temat: Re: mbank ujawnil moje dane osobowe
    Od: Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl>

    On Tue, 25 May 2004 17:29:12 +0000 (UTC), "Pieguska"

> [...]
    >mam pisemne dowody potwierdzajace fakt ujawnienia moich danych, wraz z
    >nazwiskiem pracownicy banku, ktora to zrobila

    Zanim złożysz skargę weź pod uwagę, że pracownika najprawdopodbniej
    zwolnią za to z pracy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Oczywiście
    możesz powiedzieć co mnie to obchodzi i ok - masz racje. Pytanie tylko
    czy szkoda wyrządzona Tobie przez ujawnienie Twoich danych osobowych
    będzie współmierna z konsekwencjami niewątpliwie nagannego i
    bezprawnego zachowania pracownika banku. Ja bym się mocno zastanowił
    na Twoim miejscu ale nie wykluczam,że gdybym znał kontekst, zakres
    ujawnionych danych to jednak złożyłbym skragę. Na pewno nie
    odpuściłbym gdyby złamano tajeemnicę bankową dotyczącą np. salda
    mojego rachunku.

    Aha adresy e-mailowe mBanku mają format: j...@m...com.pl,
    mozesz oczywiście napisać w tradyyjnej formie a adres zmajdzisz w
    dokumentach Twojego rachunku :-)

    --
    Lech 'obatal' Zakrzewski

  • 3. Data: 2004-05-25 18:06:53
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Pieguska napisał:
> [...]
    > mam pisemne dowody potwierdzajace fakt ujawnienia moich danych, wraz z
    > nazwiskiem pracownicy banku, ktora to zrobila

    Masz adres tej pracownicy ?
    Jeśli tak, to tu => http://allegro.pl/show_item.php?item=25777155 masz
    rozwiązanie ... POWODZENIA !!!

    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 4. Data: 2004-05-25 18:46:02
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl> wrote:

    > Zanim złożysz skargę weź pod uwagę, że pracownika najprawdopodbniej
    > zwolnią za to z pracy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Oczywiście
    > możesz powiedzieć co mnie to obchodzi i ok - masz racje. Pytanie tylko

    A ja bym powiedział inaczej: dzięki tej skardze przyjmą nowego,
    wcześniej bezrobotnego pracownika do banku (bo jak kogoś zwolnią,
    to kogoś muszą na jego miejsce przyjąć, by nie było niedoboru
    personelu, nie?).

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 5. Data: 2004-05-25 18:46:28
    Od: WG <GG:230509@tylko.numer.gadu.gadu.pl>

    Pieguska napisał(a):
    > osobie trzeciej, ktora dokonala przelewu na moj rachunek
    >
    > to chyba sprzeczne z ustawa o ochronie danych osobowych
    > czy moge gdzies zlozyc skarge?

    do zrobienia przelewu na rachunek w MBanku nie sa potrzebne zadne dane
    osobowe, wystarczy poprawny numer konta.
    To tak na marginesie.

  • 6. Data: 2004-05-25 19:50:03
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Lech 'obatal' Zakrzewski napisał:

    > Zanim złożysz skargę weź pod uwagę, że pracownika najprawdopodbniej
    > zwolnią za to z pracy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Oczywiście
    > możesz powiedzieć co mnie to obchodzi i ok - masz racje.

    Problem jest taki, ze niepouczony pracownik bedzie dalej szkodzil. A
    szkodniki trzeba tepic, bo bank to nie PGR (chociaz co mBanku to mam
    tutaj pewne watpliwosci :-P ).

    Bartol

  • 7. Data: 2004-05-26 08:54:31
    Od: "Karola Portel" <p...@W...gazeta.pl>

    Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > będzie współmierna z konsekwencjami niewątpliwie nagannego i
    > bezprawnego zachowania pracownika banku.

    czułbyś się bezpiecznie, wiedząc, że tak bezmyślny pracownik ma dostęp do
    danych twojego konta?
    ja nie mam pewności ile z moich danych ona ujawniła, napewno dane adresowe,
    telefon i email, a może więcej? a nawet jeśli nie, to może następnym razem to
    zrobi, skoro teraz ujdzie jej na sucho?

    > Aha adresy e-mailowe mBanku mają format: j...@m...com.pl,
    > mozesz oczywiście napisać w tradyyjnej formie a adres zmajdzisz w
    > dokumentach Twojego rachunku :-)

    do pracownicy banku, która wywinęła ten numer nie zamierzam pisać, bo i po co?
    o sprawie powinno się dowiedzieć jej kierownictwo

  • 8. Data: 2004-05-26 14:30:38
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Karola Portel napisał:
> [...]
    > adresowe, telefon i email, a może więcej? a nawet jeśli nie, to może
    > następnym razem to zrobi, skoro teraz ujdzie jej na sucho?

    A uchylisz nam rąbka tajemnicy i zdradzisz w jakich okolicznościach
    doszło do ujawnienia Twoich danych osobowych i skąd wiesz, że na pewno
    zostały one ujawnione komuś niepowołanemu?

    Pozdrawiam,

    K.

  • 9. Data: 2004-05-26 20:12:14
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Krystek wrote:

    > A uchylisz nam rąbka tajemnicy i zdradzisz w jakich okolicznościach
    > doszło do ujawnienia Twoich danych osobowych i skąd wiesz, że na pewno
    > zostały one ujawnione komuś niepowołanemu?

    I do tego zna jeszcze dane osoby, która ujawniła...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 10. Data: 2004-05-26 20:32:21
    Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > A uchylisz nam rąbka tajemnicy i zdradzisz w jakich okolicznościach
    > doszło do ujawnienia Twoich danych osobowych i skąd wiesz, że na pewno
    > zostały one ujawnione komuś niepowołanemu?

    no wlasnie - ja tez b. prosze!