eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank - ukradliśmy, zauważyłeś ale i tak nie oddamy ;)mbank - ukradliśmy, zauważyłeś ale i tak nie oddamy ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek Chmielewski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank - ukradliśmy, zauważyłeś ale i tak nie oddamy ;)
    Date: Tue, 10 Jun 2014 15:11:06 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <ln6vns$2hp$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.226.117.41
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1402405436 2617 91.226.117.41 (10 Jun 2014 13:03:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Jun 2014 13:03:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:603141
    [ ukryj nagłówki ]

    W skrócie
    Prowizja została zaksięgowana ze złą datą za co zostały naliczone odsetki.

    Poniżej uzasadnienie mbanku dlaczego nie oddadzą odsetek:

    "Szanowny Panie,

    nawiązując do Pana reklamacji numer REK619725606


    Na wstępie proszę o przyjęcie moich przeprosin za wszelki niedogodności
    związane z zaistniałą sytuacją. Uprzejmie wyjaśniam, iż kapitalizacja
    odsetek - obciążenie naliczona na Pana rachunku eKonto w kwocie 0,01 PLN
    ( operacja numer 5436) związana była z niedozwolonym saldem debetowym
    powstałym na Pana rachunku w miesiącu maj 2014 Niedozwolone saldo
    spowodowane było operacją pobrania prowizji w kwocie 24,90 PLN, która
    została zaksięgowana na Pana rachunku w dniu 16-05-2014 z błędną datą
    wsteczną 15-05-2014 Tym samym w dniu 15-05-2014 system bankowy
    odnotował, iż na Pana rachunku występowało niedozwolone saldo debetowe w
    kwocie -24,90 PLN. Saldo ujemne nie jest ,,fizycznie" widoczne w historii
    operacji Pana rachunku, gdyż system bankowy sortuje operacje po dacie
    księgowania a nie po dacie operacji. Powyższa sytuacja nie jest błędem
    systemu bankowego, wynika jedynie z jego funkcjonalności. W związku z
    powyższym Pana roszczenie jest bezzasadne.



    Ufam, że powyższe informacje okażą się dla Pana wystarczające.

    Z poważaniem
    Małgorzata Tomczak
    Konsultant"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1