  • 41. Data: 2011-01-12 18:41:00
    Temat: Re: mbankowe zabawy wnioskowe
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-12 14:10, Liwiusz pisze:

    > A na jakim etapie wniosku się zatrzymaliście? Po zajrzeniu w opcję
    > "ignoruj style" coś wypełnialiście i szliście "dalej"?

    ja ignoruj style i też dzwonili
    ale tylko jak o tym wspomniałem to rozmówca szybko zakończył rozmowę

  • 42. Data: 2011-01-12 19:11:36
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-01-12 16:48, neoniusz pisze:

    > To sa po prostu odpowiednie segmenty rynku. W aliorze najwiekszy jest
    > segment (typ/segment behawioralny) tzw. masowy itp. Wiem jak to jest
    > podzielone i nazwane w aliorze, ale mbank to nazwal dosc enigmatycznie -
    > A, B, C i jeszcze ktos pisal wyzej, ze ma XC. Glownie chodzi o wplywy,
    > wydatki, szeroko pojeta "pozycje spoleczna".

    To ja wiem.
    Ciekaw jestem natomiast jestem, do jakiej szuflady mBank mnie wrzuca ;-)

  • 43. Data: 2011-01-12 19:13:51
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    > A na jakim etapie wniosku się zatrzymaliście? Po zajrzeniu w opcję
    > "ignoruj style" coś wypełnialiście i szliście "dalej"?

    Do mnie nie dzwonią. Ale wyłączyłem zgody na oferty, w tym też tą
    niewidoczną w systemie.

  • 44. Data: 2011-01-12 19:21:51
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-12 20:11, Bogdan B. pisze:

    > To ja wiem.
    > Ciekaw jestem natomiast jestem, do jakiej szuflady mBank mnie wrzuca ;-)

    Z tego co wyczytalem i wnioskuje, to C ma przyznawany najnizszy limit
    globalny ;)

  • 45. Data: 2011-01-12 21:21:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 15:00:54 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >No to pewnie do kilkudziesięciu osób z .banki oraz z forum mbanku sobie
    >podzwonią w najbliższych dniach ;)
    Do mnie chyba nie zadzwonia bo w ukrytych polach znalazlem bardzo
    stary numer telefonu do siebie :) Chyba nie maja nowego

    WAM

  • 46. Data: 2011-01-12 22:17:46
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    neoniusz <n...@j...org> wrote:

> [...]

    To widac na telefon z blokowaniem numerow zastrzezonych nie potrafi mbank
    dzwonic, bo do mnie nie dzwonil.

    a.

  • 47. Data: 2011-01-13 06:26:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 22:17:46 +0000 (UTC), Wemif wrote:

    > To widac na telefon z blokowaniem numerow zastrzezonych nie potrafi mbank
    > dzwonic, bo do mnie nie dzwonil.

    Tez mam ACR wlaczone. Mi Multi napisal (wiadomoscia w sys. transakcyjnym)
    ze mam nieaktualne dane i zebym poprawil :))

    Moze tam wierchuszka jeszcze nie zapalapala, ze numery bez prezentacji
    mozna z automatu odwalac?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 48. Data: 2011-01-13 09:16:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 15:35, neoniusz pisze:
    > Zainspirowany postami na forum mbanku zaczalem sie bawic wnioskami mbanku.
    > Po odpowiednim ustawieniu przegladarki mozna tam zobaczyc dane, ktore
    > widza np. osoby sprzedajace nam KK.

    O ukrytych polach napisalo dzis nawet Metro (storna 5), kopiujac
    informacje z niebezpiecznika ;)

  • 49. Data: 2011-01-13 09:23:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 10:16:13 +0100, neoniusz napisał(a):

    > O ukrytych polach napisalo dzis nawet Metro (storna 5), kopiujac
    > informacje z niebezpiecznika ;)

    No to teraz już na pewno żadnej kk nawet z limitem 10 pln od nich nie
    dostaniesz he he. Chociaż z drugiej strony jakby nie patrzeć reklama jest
    i w gazetach nawet napisali.

    --
    xbartx

  • 50. Data: 2011-01-13 09:33:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-13 10:23, xbartx pisze:

    > No to teraz już na pewno żadnej kk nawet z limitem 10 pln od nich nie
    > dostaniesz he he. Chociaż z drugiej strony jakby nie patrzeć reklama jest
    > i w gazetach nawet napisali.

    Mam nadzieje, ze oni nie czaja, ze ja to ja :)))