  • 1. Data: 2012-03-16 19:20:56
    Temat: mbankowi dupozawracacze
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    dziś nagle, jak nigdy mbank zadzwonił do mojej mamy
    która używa konta może raz na miesiąc
    z informacją że konto nie będzie dostępne
    a do mnie gdzie aktywnie używam, nie zadzwonili

    tak sobie myślę może po wieku do ludzi dzwonią

    erator/

  • 2. Data: 2012-03-18 18:31:08
    Temat: Re: mbankowi dupozawracacze
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z informacją że konto nie będzie dostępne
    > a do mnie gdzie aktywnie używam, nie zadzwonili
    >
    > tak sobie myślę może po wieku do ludzi dzwonią

    Może im zależało, by wszyscy wiedzieli. mama raz na miesiąc używa, to
    mogłaby nei zauważyć. Ty często, to doszli do wniosku, ze sam sie dowiesz
    :-)

  • 3. Data: 2012-03-18 19:41:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    >
    > Może im zależało, by wszyscy wiedzieli. mama raz na miesiąc używa, to
    > mogłaby nei zauważyć. Ty często, to doszli do wniosku, ze sam sie dowiesz

    mama dzwoni, nie wie o co chodzi, nic z tego nie rozumie
    konto "używa" tylko przeze mnie

    erator/

  • 4. Data: 2012-03-18 20:37:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > mama dzwoni, nie wie o co chodzi, nic z tego nie rozumie
    > konto "używa" tylko przeze mnie

    Ja żartowałem, więc nie oczekuj konstruktywnej odpowiedzi. Może po prostu
    dzwonili kolejno, a zanim na Ciebie wypadło, to usterkę usunęli?