eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimetody budowania lojalnościmetody budowania lojalności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.t
    pinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MariaW" <M...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: metody budowania lojalności
    Date: Fri, 30 Jan 2004 12:37:36 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 7
    Message-ID: <bvdfna$ael$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dj160.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1075462699 10709 80.54.232.160 (30 Jan 2004 11:38:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jan 2004 11:38:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:281722
    [ ukryj nagłówki ]

    MBANK stosował nowoczesne medoty budowania związków z klientami (forum,
    mrady, pretorianie). Po zmianie strategii produktu i wprowadzeniu opłat,
    pewnie i to ulegnie zmianie. Jak myślicie co będzie robił?

    Mary


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1