  • Data: 2003-03-03 19:37:02
    Temat: [millenet] - jak szybko u Was chodzi?
    Od: Piotr Zgliczyński <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jak w temacie - dziś aktywowałem sobie dostęp przez net do rachunku.
    Generalnie jest w porządku, tylko że szybkościa przypomina Inteligo za
    poprzedniego ISP - strona ładuje się..... ładuje..... i ładuje.......
    Przeciętnie kazda 'odsłona' w https to 1-2 min. To zdecydowanie nie wina
    łącza.

    Testowane mniej więcej teraz - 20.30. Reszta (mBank, Inteligo) śmiga,
    gra i buczy. Rejon - Wawa, Żoliborz.

    U was też tak chodzi? Zresztą, jak ktoś chce stestować, a nie ma
    rachunku w Millenium, to niech sprawdzi czas otwierania strony logowania
    (www.millenet.pl) - u mnie już tutaj widać było spowolnienie.

    PS. Udało mi się wygenerować błąd przy sprawdzaniu przelewów
    oczekujących :)
    --
    Pozdr.
    pmz.