  • 11. Data: 2010-09-10 12:16:03
    Temat: Re: [NTG]Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-09-10 11:56, brum pisze:
    > i do tego wlasnie sluzy usluga blokady polaczen anonimowych, z angielska
    > zwana acr, z ktorej mozna korzystac w plusie i erze

    Jak to w plusie włączyć? Zarówno "ACR site:plus.pl" jak i "blokada
    połączeń anonimowych site:plus.pl" zwracają w Google brak sensownych
    wyników.

    --
    ererer

  • 12. Data: 2010-09-10 12:18:59
    Temat: Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygl?d :]
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > osoby dzwoniace czesto sie z ta procedura utozsamiaja

    Bank to także ludzie w nim pracujący, więc to także ich wina.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2010-09-10 12:53:55
    Od: "MK_102" <t...@t...pl>

    > Jak to w plusie włączyć?
    Przez Plus Online.
    Usługi i ustawienia\Blokowanie połączeń przychodzących z numerów
    zastrzeżonych

  • 14. Data: 2010-09-10 14:19:14
    Temat: Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości
    > Chyba chodzi o mbank :] Chyba bo cholera wie kto to dzownił :)
    >
    > Dzowni do mnie wczoraj dziunia z zastrzeżonego numeru, a jakże ma dla mnie
    > superduper propozycję cytuję "darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów w
    > cenie 5pln/mc"

    No to w końcu za darmo czy za 5 pln/mc ? Jeśli trzeba zapłacić owe 5 zeta to
    po mojemu nie jest to już za darmo.....

  • 15. Data: 2010-09-10 17:58:51
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2010-09-10 10:46, Jan Werbiński pisze:
    > Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.

    Takie samo jest wszędzie...

    > Ja tym dzwoniącym mówię wprost, że są oszustami podszywającymi się pod
    > bank i mają spadać na drzewo. :-)

    Jest nas tylko dwóch. Za mało, żeby ktoś "tam" to zauważył.

    --
    Alf/red/

  • 16. Data: 2010-09-10 18:13:16
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10.09.2010 14:18, Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Bank to także ludzie w nim pracujący, więc to także ich wina.

    To wina Tuska i PO! ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 17. Data: 2010-09-10 18:14:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-09-10 19:58, Alf/red/ pisze:

    > Takie samo jest wszędzie...

    Nie. W Aliorze możesz sobie ustawić frazę weryfikacyjną, o którą możesz
    zapytać konsultanta.

  • 18. Data: 2010-09-11 21:19:13
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    On 2010-09-10 10:42, P.H. wrote:
> [...]
    superduper propozycję
    > cytuję "darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów w cenie 5pln/mc"
    > no i się zaczyna:
    > - w celu identyfikacji proszę Pana o podanie daty urodzenia
    > - nie podam Pani daty urodzenia bo przecież to Pani do mnie dzowni i powinna
    wiedzieć do kogo dzwoni
    > a na dodatek dzwoni Pani z zastrzeżonego numeru
    > - ale ja nazywam się Pani Kowalska i pracuję w mbanku. Może Pan zadzownić do mbanku
    i sprawdzić
    > - no dobrze ale koło mnie też siedzi Pani Kowalska i twierdzi że pracuje w mbanku.
    Czy w mbanku
    > pracują dwie Panie Kowalskie?
    > i tak w kółko że ona przecież pracuje w mbanku itd itd
    > Trochę mi się spieszyło i zakończyłem rozmowę, ale już szykowałem się że z tekstem
    że przecież Ona
    > na pewno dobrze przygotowała się do naszej rozmowy i wie kiedy ostatnio korzystałem
    z karty mbanku...

    Ale przeciez na wstepie powiedziano Ci w jakiej sprawie dzwonia, poinformowano tez ze
    mozna
    samemu skontaktowac sie z bankiem. Przeciez nikt nie zmuszal do kontynuowania rozmowy
    ani podawania jakichkolwiek danych. Szkoda marnowac czas swoj i telemarketera
    traktujac
    go tak jakby on tworzyl te procedury. Jesli Ci te procedury nie odpowiadaja to lepiej
    bylo to powiedziec i podziekowac za rozmowe, ewentualnie zadzwonic/napisac do banku,
    a nie na grupe dyskusyjna.

  • 19. Data: 2010-09-12 07:29:01
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > go tak jakby on tworzyl te procedury. Jesli Ci te procedury nie
    > odpowiadaja to lepiej
    > bylo to powiedziec i podziekowac za rozmowe, ewentualnie zadzwonic/napisac
    > do banku,

    Jeśli jednak nie masz ochoty dzwonić do banku (np roaming), to te skurwiele
    będą wydzwaniać trzy razy dziennie, codziennie.

  • 20. Data: 2010-09-12 20:56:52
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    On 2010-09-12 09:29, Jan Werbiński wrote:

    > Jeśli jednak nie masz ochoty dzwonić do banku (np roaming), to te skurwiele będą
    wydzwaniać trzy
    > razy dziennie, codziennie.

    Serio wiesz o przypadku kiedy przeszkadzali az tak czesto ? Kiedys robili kilkudniowe
    odstepy
    miedzy telefonami. Poza tym wyzdzwaniaja tylko do tych ktorzy wyrazili zgode na takie
    przetwarzanie swoich danych, a wiec najwyrazniej lubia takie telefony :)