eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimoja karta ma dwa PNIy? (o zmienianiu PIN do Inteligo w Euronecie)moja karta ma dwa PNIy? (o zmienianiu PIN do Inteligo w Euronecie)
  • Data: 2004-01-07 19:27:34
    Temat: moja karta ma dwa PNIy? (o zmienianiu PIN do Inteligo w Euronecie)
    Od: "jan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ... bo ja juz kilkukrotnie...

    w poznaniu na gwarnej w luskas-banku - "PIN zostal zmieniony prawidlowo"
    na drugi dzien w PKO bankomat stwierdza niepoprawnosc nru PIN, wprowadzilem
    stary
    (poprzedni PIN) i bylo OK.
    na trzeci dzien zmieniam ponownie PIN w Euronecie przy Piotr/Paweł na
    Gronowej - ponownie operacja wykonana prawidlowo. Ale postanowilem sprawdzic
    w tym samym Euronecie - przyjal karte po podaniu "nowego" PINu.
    czwarty dzien - w PKO - znowu dziala tylko "stary" PIN...
    kolejny dzien, kolejna zmiana PINu w Euronecie przy Kauflandzie na
    Serbskiej - "zmieniono", a w agencji PKO na Wichrowym dziala "stary" PIN...
    zmienialem jescze raz w Euronecie w Albercie na Kosmonautów, ale w PKO
    oczywiscie dziala "stary" PIN...

    o co chodzi? Euronet przyjmuje "stary" PIN, a w PKO tylko "nowy"...

    moja karta ma dwa PINy? ;)))
    (mail wyslany po zalogowaniu sie w Inteligo od 3 tygodni bez odpowiedzi -
    chyba oni tez nie wiedza... ;> )

    pozdrawiam
    zbyszko janke


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1