    From: lamer <l...@U...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: moneybookers.com nie chce wyplacic kasy!
    Date: Mon, 16 Aug 2004 16:14:02 +0200

    Witam,
    Zarejestrowalem sie w moneybookers.com czytajac pozytywne opinie o tym
    serwisie. Na konto moneybookers wplynela mi "spora" sumka >1000PLN, no i
    zrobilem sobie "withdraw" na konto w intelligo. Minal juz miesiac, a
    kasy nie mam. Wg regulaminu, pieniadze powinny dotrzec do mnie do 7
    dni roboczych.
    Konto intelligo zostalo pozytywnie zweryfikowane przez MB - dwie male
    kwoty przelewu w ciagu 2 dni roboczych.

    Na moje pytania "co dzieje sie z moimi pieniedzmi?" otrzymuje
    standartowa odpowiedz:
    "We would like to inform you that our Payment Department works on
    resolving the case and your bank wire withdrawal will be
    completed in very short time."

    Czy ktos moze mial podobna sytuacje? Czy powinienem sie martwic?
    A moze juz mi kasa przepadla i powinienem wykupic domene
    moneybookerssucks.com ?

    Czy istnieje jakis sposob odzyskania pieniedzy?

    Dziekuje wszystkim za rady
    Pozdrawiam
    lamer