  • 11. Data: 2010-01-15 18:38:36
    Temat: Re: moneybookers, wyplata na kart
    Od: Kris <k...@b...polowania.org>

    Telesfor Baudot pisze:

    > Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jest taka możliwość. Kosztuje tyle samo co przelew na konto. Numer karty
    > musi być w zweryfikowany, tzn. trzeba to zrobić klikając w co trzeba a
    > mb ściąga z karty parę zł (dodaje do twojego salda). Co do księgowania
    > to nie pamiętam ile to trwało, ale na pewno niezbyt długo - albo tego
    > samego dnia albo max 2-3 dni.

    A ja probowalem z ta sama karta multibanku- i mi wrocily srodki do
    moneybookers ;/ Czyzby cos sie zmienilo??

    Kris

  • 12. Data: 2010-01-15 23:29:06
    Od: "Stiwi" <s...@g...pl>

    Kris <k...@b...polowania.org> napisał(a):

    > A ja probowalem z ta sama karta multibanku- i mi wrocily srodki do
    > moneybookers ;/ Czyzby cos sie zmienilo??

    A nie dostałeś żadnej informacji? Zwykle tak się dzieje jak mają problem z firmą,
    która obsługuje im
    transakcje kartą. Należy ponowić próbę wypłaty na kartę np za 1-2 dni i powinno być
    ok.

  • 13. Data: 2010-01-16 10:51:56
    Temat: Re: moneybookers, wyplata na kartę
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    xbartx <b...@h...net> had the courage to write:

    > A jak spłacasz swoją kk, to przelew wysyłasz na nr karty czy nr konta?

    Mylisz pojęcia, xbartx. Moneybookers umożliwia przelewy na kartę, księgowane
    są one jako transaction reversal. Kiedyś działało na polskie karty - nawet
    dostawało się więcej niż przelewało (bank "zwracał" prowizję od wypłat
    gotówkowych), teraz mam MB rejestrowane w UK i nie jestem w stanie przejść
    dodatkowej weryfikacji...

    Tak czy inaczej, na kartę wypłacać można i nie jest to w żadnym razie
    przelew na konto!

    k.

  • 14. Data: 2010-01-16 10:53:07
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Stiwi <s...@N...gazeta.pl> had the courage to write:

    > Liqpay jest ciekawą koncepcją, szkoda że tak niesamowicie restrykcyjną.
    > Np jak mieszkałem na Malcie, więc miałem maltański nr telefonu, a
    > Mastercarda miałem wydaną w UK (Net+ Netellera), to nie ma szans
    > zrobienia płatności via Liqpay... Karta i nr telefonu muszą być z tego
    > samego kraju - strasznie głupie zabezpieczenie, ale pewnie w większości
    > przypadków nie przeskadzające, jednak na tyle mnie zdenerwowało, że
    > jako merchant nigdy nie skorzystam z tej opcji oferowania płatności swoim
    > klientom.

    To sobie zakładasz brytyjski numer telefonu za darmo i podpinasz do softu w
    komputerze (softphone) - np. takie coms.com czy localphone.com.

    k.

  • 15. Data: 2010-01-16 11:17:23
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    kashmiri <x...@g...com> had the courage to write:
    > Stiwi <s...@N...gazeta.pl> had the courage to write:

    > To sobie zakładasz brytyjski numer telefonu za darmo i podpinasz do
    > softu w komputerze (softphone) - np. takie coms.com czy localphone.com.

    Sorki, chodzi o sms - to tylko localphone.com - brytyjski numer formalnie
    stacjonarny (01x, 02x), ale możesz przyjmować i odbierać smsy przez www.
    Sprawdzone i działa z liqpay.com.

    k.

  • 16. Data: 2010-01-16 14:00:10
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Sty, 09:11, "Stiwi" <s...@N...gazeta.pl> wrote:
    >Wypłata na kartę (tzw. zwrot) jest bowiem
    > traktowany jako zwrot sprzedaży, a więc rozliczany po kursach sprzedaży banku.
    Hm..czyli w tym wypadku Polbank miałby najmniej korzystny kurs?:>
    (bo poszłoby po kursie organizacji płatniczej)

  • 17. Data: 2010-01-18 08:31:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 14:51:56 +0400, kashmiri napisał(a):

> [...]
    > jestem w stanie przejść dodatkowej weryfikacji...
    >
    > Tak czy inaczej, na kartę wypłacać można i nie jest to w żadnym razie

    Ale ja to wiem i rozumiem. Chodzi mi tylko o to, że technicznie w każdym
    banku, każda karta tak czy siak powiązana jest z jakimś kontem/rachunkiem/
    rachunkiem technicznym i tego chyba raczej przeskoczyć się nie da ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2010-01-19 07:01:20
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Ale ja to wiem i rozumiem. Chodzi mi tylko o to, że technicznie w każdym
    > banku, każda karta tak czy siak powiązana jest z jakimś kontem/rachunkiem/
    > rachunkiem technicznym i tego chyba raczej przeskoczyć się nie da ;)

    1. Nie w każdym (vide mBank)
    2. Dla Moneybookers nie ma to najmniejszego znaczenia - do wpłaty potrzebne
    są wyłącznie dane karty (nr, expiry, cvv2), a nie jakiegoś "powiązanego
    rachunku".

  • 19. Data: 2010-01-19 08:01:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 11:01:20 +0400, kashmiri napisał(a):

    > 1. Nie w każdym (vide mBank)

    Z tego co pamiętam, ktoś tutaj na grupie wywalczył kk bez ekonta i dostał
    nr rachunku technicznego do spłacania kk.

    > 2. Dla Moneybookers nie ma to najmniejszego znaczenia - do wpłaty
    > potrzebne są wyłącznie dane karty (nr, expiry, cvv2), a nie jakiegoś
    > "powiązanego rachunku".

    No ale to jest raczej oczywiste. Tak samo jak w innym sklepie przy
    płaceniu/zwrocie podajesz nr karty a nie rachunku z nią powiązanego.
    Jednak wszystkie operację pobrania/zwrotu księgowane są właśnie na tym
    rachunku do którego podpięta jest karta. Jeżeli się mylę to ktoś mnie
    może poprawić. Być może są jakieś specyficzne karty, o których nie wiem,
    ale IMO nie karty która nie byłaby powiązana z jakimś rachunkiem
    bankowych ot chociażby rachunkiem technicznym.

    Xenocide

  • 20. Data: 2011-03-05 17:43:19
    Temat: Re: Re:_moneybookers,_wyplata_na_kartę
    Od: "protonm" <piotr.myk@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Chciałem skorzystać z Liqpay ale nie mogłem dodać żadnej karty bo zawsze wyskakiwał
    błąd: Transaction finished with error. Please double check your card data, available
    funds or apply to emitting bank. Czy ktoś wie o co chodzi?