  • Data: 2010-06-19 11:05:38
    Temat: mucha (C)(C)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > Niz "mozna" - zapewne tak. Niestety jedzenia produkuje sie duzo mniej
    > niz mozna. Zamiast tego produkuje sie tak potrzebne rzeczy jak
    > np. uzbrojenie.

    I usidlenie... Nie... Usidlenia nie produkuje się. Usidlenie się czyni.
    No tak -- ale po co usidlać, skoro można produkować żywność? Po co łapać
    zwierzynę w sidła, skoro można chować świnię na rzeź, czyli produkować
    jedzenie?

    Ja dziś nie robię sobie jaj 3, albowiem mam w lodówce tylko 2 jaja...

    Wracając do tematyki grupy -- czy to prawda, że karty płatnicze
    uzbrojone w chipy są ładniejsze od tych bezchipowych? :) Co
    prawda banki nie dają nam już wyboru (ze zbroją czy bez) ale
    jednak zapytać można, nawet w taką sobotę, jaką mamy dzisiaj. ;)

    BTW tej soboty -- tuż po wiadomym ;) dniu zamontowałem w zębach 3 plomby
    pracujące jako koronki nieceramiczne. Koszt plomby jest dziesięciokrotnie
    mniejszy od koronki a i zużycie zęba niepomiernie mniejsze. Jedna plomba
    odkleiła się, z drugiej posypały się wióry, ale do dnia dzisiejszego
    dobrze pełni swoje zadanie to, co zostało z tych trzech plomb. :)

    Precz z koronami!!! :)

    W połowie kwietnia była tak ładna pogoda, zapowiadało się śliczne lato.
    Tymczasem za oknem jesień. :) Wkrótce najdłuższy dzień roku. :) I lato...

    -=-

    Życzę czytelniczkom i czytelnikom :) -- zdrowia. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'