  • 11. Data: 2009-11-01 20:59:27
    Temat: Re: [multi] Jednodniowa lokata
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    RobertS pisze:
    > nie wiem jak Wy, ale 1-dniową lokatę mogę założyć TYLKO ze środków z
    > multimax'a...jak wybieram multikonto to nie ma jej na liście ;-(

    Pewnie jest jak w mBanku - dla starszych rachunków pierwsze otwarcie
    lokaty tylko przez konsultanta. Później już będzie opcja w menu.

  • 12. Data: 2009-11-02 07:24:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.11.2009 RobertS <b...@x...pl> napisał/a:
    > nie wiem jak Wy, ale 1-dniową lokatę mogę założyć TYLKO ze środków z
    > multimax'a...jak wybieram multikonto to nie ma jej na liście ;-(

    A u mnie się nagle zrobiło oprocentowanie 2,15%! WTF?!
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2009-11-02 21:13:56
    Od: "Stiwi" <s...@W...gazeta.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > A u mnie się nagle zrobiło oprocentowanie 2,15%! WTF?!

    Może założyłeś lokatę powyżej 16.000pln i stąd te 2.15%?
    Przeczytaj dokładnie:
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/centrum_oszczedza
    nia/lokaty/jednodniowa

  • 14. Data: 2009-11-02 21:23:48
    Od: "Stiwi" <s...@W...gazeta.pl>

    > Wszyscy wiedzą, że w EB jest 5,3%, ale przede wszystkim bez epatowania
    > ekskluzywnością. Jak w takiej sytuacji można 5% nazywac ofertą dla zamożnych?
    > Nawet jeśli posiadacze konta Wodnik w Multi mają inne superkorzyści, to i tak
    > nie warto im zakładac tej nowej jednodniowej lokaty. A do zwolnienia z opłat 20
    > zł miesięcznie za Wodnika wymagane wpływy 8 tys./mies, też bez sensu.

    No tak, ale chodzi tutaj o pewien element przywiązania do banku przez klienta. Jeśli
    jestem super
    zadowolony z usług MultiBanku i przez ponad 7 lat bank mnie nie zawiódł, to nie widzę
    sensu
    szukania EuroBanku by założyć lokatę która da mi troszkę więcej, a za miesiąc okaże
    się, że ta oferta
    EB to utopia bo oprocentowanie zmienili i tylko trzeba sie pofatygować i stracić czas
    by zamknąć tam
    rachunek.

    Potem się okazuje, że przeciętny Kowalski ma 20 kont pozakładanych, o 18 już dawno
    zapomniał,
    bank w międzyczasie jakieś prowizje wprowadził nie informując klienta przez dobrych
    kilka lat (vide
    PEKAO SA ze swoimi rachunkami bieżącymi nieoprocentowanymi, które kilka lat temu
    oferowali
    bezpłatnie...)

  • 15. Data: 2009-11-03 08:09:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 02.11.2009 Stiwi <s...@W...gazeta.pl> napisał/a:

    > Może założyłeś lokatę powyżej 16.000pln i stąd te 2.15%?

    Nie, założyłem prewencyjnie na 15999 pln i dzisiaj wróciło na 4,30%. W
    każdym razie będę się teraz codziennie przyglądał, bo to jakiś wałek jest.
    --
    Samotnik

  • 16. Data: 2009-11-03 08:09:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>