  • 21. Data: 2009-03-30 20:24:34
    Temat: Re: [multi] podwyżki
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gqr62o$3ha$1@news.onet.pl...

    > Czytałem ale chyba nie sądzisz, że znam to na pamięć ? Jutro w pracy
    > poczytam umowę itp. aczkolwiek z tego co mi tu zacytowałeś to chyba nie ma
    > to już sensu :)

    Hehe... a ja wczesniej nie czytalem... ale to tylko umowa rachunku
    bankowego, a praktyki bankow w tej materii znam :)

    MK

  • 22. Data: 2009-03-30 20:25:03
    Temat: Re: podwyżki
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No to rachuneczek do zamknięcia ? ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    to byłoby ekstremalne rozwiązanie, jak nie będę zwolniony z opłaty to
    zmienię taryfę...

    na multiczacie kolo napisał mi, że AQ w wersji intensive ma takie same
    warunki zwolnienia z opłaty jak wcześniej...
    czekam jeszcze na potwierdzenie od doradcy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2009-03-30 21:59:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Czytałem ale chyba nie sądzisz, że znam to na pamięć ? Jutro w pracy
    > poczytam umowę itp. aczkolwiek z tego co mi tu zacytowałeś to chyba
    > nie ma to już sensu :)

    Swoja droga, to jest troche przepisane z ustawy jakiejs, moze KC?
    Nie pamietam w tej chwili, ale niby z czego innego mogloby byc.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2009-03-31 14:14:20
    Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>

    To chyba proba generalna przed podobnymi krokami w mBanku :)... Szkoda, ja
    musze jakos pokombinowac, bo mam w multi ubezpieczenie. Ale, wiadomo, pozegnam
    sie z ich smiesznym aq, a poniewaz to ich konto praktycznie juz jest
    identyczne z mBankowym - wiec przyszlosc wyglada dosc przewidywalnie.
    szkoda - jeszcze dwa, trzy lata temu to bylo naprawde dobre konto :). Musieli
    przewalic z jakimis inwestycjami skoro uciekaja sie do tak drastycznych
    operacji i praktycznie wyrzucenia z banku trzonu swoich klientow :). Albo to
    sa wlasnie skutki polityki depozytowej BRE-klonow, przez ktora nikt normalny
    nie trzyma juz powaznych pieniedzy na ich depozytach. Nie wspomne juz o stalym
    punkcie kazdego tygodnia czyli nowej super ekstra lokaty inwestycyjnej...

  • 25. Data: 2009-03-31 14:29:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=41
    404

    > Informujemy, że od 5 maja 2009r. ulegną zmianie miesięczne opłaty za
    > prowadzenie rachunków osobistych MultiKonto.

    Ale przynajmniej dziś pojawił się u mnie komunikat w systemie
    transakcyjnym.
    Uczą się :)

    KJ

    --
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 26. Data: 2009-04-01 09:55:13
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    > jeśli wpływy na rachunek wyniosą min. ______ PLN/m-c*

    czy przelew z Multi do mBanku i z powrotem, w ciagu jednego dnia,
    zalatwi sprawe ?
    Multi: wychodzi o 10:00 -> mBank: przychodzi o 12:00
    mBank: wychodzi o 13:30 -> Multi: przychodzi o 15:00

    (w sumie to chyba nie tylko mBank, z wiekszoscia bankow obroci sie
    w ciagu jednego dnia)

    a między dwoma niezaleznymi kontami w Multi ? :)

    --
    pozdr
    janku

  • 27. Data: 2009-04-01 10:12:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-01, <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    [...]

    > a między dwoma niezaleznymi kontami w Multi ? :)

    Nawet przelew między kontem firmowym, a osobistym w Multi
    załatwia sprawę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2009-04-01 19:11:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Nawet przelew między kontem firmowym, a osobistym w Multi
    > załatwia sprawę.

    Natomiast na nowych zasadach przelew Multimax > Multikonto nic nie da.

    --
    Mithos