  • 1. Data: 2015-10-18 10:54:53
    Temat: multibank
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    ... no i czar multibanku dzis prysl...
    pozdrawiam
    oszczedny

  • 2. Data: 2015-10-18 18:33:26
    Temat: Re: multibank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-10-18 o 10:54, oszczedny pisze:
    > ... no i czar multibanku dzis prysl...
    > pozdrawiam
    > oszczedny

    można logować się przez stronę mBanku, ale jak odpalić bankowość mobilną?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-10-19 09:13:13
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-10-18 o 18:33, RobertS pisze:

    > można logować się przez stronę mBanku, ale jak odpalić bankowość mobilną?

    Zassać apke dedykowaną do mBąka
    - autoryzować "mobilka" przez telefon lub www, nadać PIN
    Poprzednia apka mobilna już nie działa.

  • 4. Data: 2015-10-19 09:18:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Waldek <m...@n...dam> writes:

    > Zassać apke dedykowaną do mBąka
    > - autoryzować "mobilka" przez telefon lub www, nadać PIN
    > Poprzednia apka mobilna już nie działa.

    I można mieć 2 (do mbanku i do multibanku)?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    honeymoon, n.:

  • 5. Data: 2015-10-19 09:24:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "oszczedny" <o...@p...pl> writes:

    > ... no i czar multibanku dzis prysl...
    No i oczywiście nie mogło być, tak żeby mBank czegoś nie sp...ł
    jest sobie kredyt z rachunkiem bilansującym. Na rachunku bilansującym
    jest kasa, z rachunku bilansujacego nie można zrobić przelewu ...
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    There's got to be more to life than compile-and-go.

  • 6. Data: 2015-10-19 09:58:48
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-10-19 o 09:24, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > jest sobie kredyt z rachunkiem bilansującym. Na rachunku bilansującym
    > jest kasa, z rachunku bilansujacego nie można zrobić przelewu ...

    Rachunku bilansującego nie mam, ale wczoraj "zachodziłem w głowę"
    jak zrobić przelew do US w apce mobilnej
    bo ciągle mi się "podpinało" konto osobiste zamiast firmowego
    No ale da się przełączyć tylko trzeba "obmacać" gdzie ;)

    Z innych niedogodności w serwisie www za mała liczba "ulubionych"
    odbiorców - trzeba wyszukiwać przez książkę
    A w apce mobilnej jest pełna przewijana lista.

    To tak na szybko z uwag które zgłosiła mi małżonka ;)

    Pozdro

  • 7. Data: 2015-10-19 13:06:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-10-19, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > I można mieć 2 (do mbanku i do multibanku)?

    Na 2 telefonach ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2015-10-19 18:01:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na 2 telefonach ;)

    niestety dokładnie tak, na jednym się nie da ;-/
    mają to zmienić jak systemy będą w pełni zintegrowane i na jednym
    loginie będzie widać wszystkie konta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2015-10-19 21:51:25
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-10-19 o 18:01, RobertS pisze:

    > niestety dokładnie tak, na jednym się nie da ;-/
    > mają to zmienić jak systemy będą w pełni zintegrowane i na jednym
    > loginie będzie widać wszystkie konta

    huehuehue połączyli marki dopiero 2 lata temu, dajcie im jeszcze 2 lata
    to się zintegrują :D

  • 10. Data: 2015-10-19 23:38:13
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    Nie wiem, czy to tylko u mnie, ale widze w swoim rpofilu wszystkie przelewy
    zdefiniowane z rachunkow do ktorych jestem pelnomocnikiem. A ze jest tego
    kilkadziesiat sztuk, to...