    From: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: multibank.... Litosci...
    Date: Wed, 12 Aug 2009 15:37:51 +0000 (UTC)

    Ja dzis dostalem "wiadomosc od banku" - mysle ze Ci ktorzy tez ja dostali sa
    rownie zdegustowani... Czy tez tylko ja odbieram to tak naturalnie?
    - najpierw wprowadzamy idi***czne oplaty
    - potem pokazujemy JAK DUZO klient oszczedza jak tylko zostanie w tym
    banku-bagnie...

    Moj bosche - to po to byla ta oplata 9,50pln w taryfie Active, zeby teraz moc
    sie chwalic ze jak masz 2,5kpln obrotu na koncie to masz to konto za darmo! ZA
    DARMO!!! Alez luksus!
    Oszczedzic mozesz tez cale 7pln jak masz sms-y a nie karte haselek! Ekstaza!

    Ja mam jeszcze miesiac zeby wypowiedziec umowe, ale juz nie wytrzymuje tego
    co wyrabiaja w tym czyms...