  • 11. Data: 2006-03-19 20:42:52
    Temat: Re: multibank nowe
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Pod firefoksem musiałem
    > Login <Tab> Hasło<Tab> Enter
    > KJ

    No tak. To jest przecież oczywiste. Od lat zmianę pola wykonuje się np.
    przez TAB :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2006-03-19 21:04:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Mar 2006 21:42:52 +0100,
    osoba podpisana: Markus Sprungk <m...@g...com>
    napisała:

    > No tak. To jest przecież oczywiste. Od lat zmianę pola wykonuje się np.
    > przez TAB :)

    Mozesz rozwinąć ?
    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 13. Data: 2006-03-19 21:10:34
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > No tak. To jest przecież oczywiste. Od lat zmianę pola wykonuje się np.
    > przez TAB :)

    No ok, zmianę pola, ale po wpisaniu hasło trzeba było znów dać enter, a
    w IE po napisaniu hasła i ENTER już się logował, nie trzeba było
    przechodzić na przycisk zaloguj.

    Przemek

  • 14. Data: 2006-03-19 21:17:19
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Mozesz rozwinąć ?

    Co mam rozwijać? Wpisujesz w jednym polu tekst, TAB-em przechodzisz do
    następnego pola

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 15. Data: 2006-03-19 22:23:32
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Sun, 19 Mar 2006 20:35:12 +0100 Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Nie bardzo rozumiem o czym piszesz. Możesz sprecyzować?

    zaraz jak się zalogujesz masz listę rachunków, a tam radiobuttony
    szczegóły, historia, blokady, komunikaty
    jak klikniesz np centrum oszczędzania, to zanim ci się pojawi strona CO to te
    radiobuttony są nieaktywne (szare) i nie można kliknąć ani tych radiobuttonów
    ani innych zakładek (klikać można ale to nic nie daje).
    Nie przypominam sobie, żeby to się wcześniej tak zachowywało.

    > Zawsze to działało

    może w ie, w moz enter nie działał jak miałeś kursor w polu tekstowym

  • 16. Data: 2006-03-19 22:31:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    anonim napisał(a):

    > zaraz jak się zalogujesz masz listę rachunków, a tam radiobuttony
    > szczegóły, historia, blokady, komunikaty

    Zgadza się

    > jak klikniesz np centrum oszczędzania, to zanim ci się pojawi strona CO to te
    > radiobuttony są nieaktywne (szare) i nie można kliknąć ani tych radiobuttonów
    > ani innych zakładek (klikać można ale to nic nie daje).

    Fakt. Teraz jasne :)

    > Nie przypominam sobie, żeby to się wcześniej tak zachowywało.

    Cały czas tak jest od dawna. Wystarczy kliknąć w numer konta i już masz
    pełny dostęp

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 17. Data: 2006-03-19 22:47:06
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Sun, 19 Mar 2006 23:31:59 +0100 Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Zgadza się

    > Fakt. Teraz jasne :)

    > Cały czas tak jest od dawna. Wystarczy kliknąć w numer konta i już masz
    > pełny dostęp

    napisałem to w kontekście nieaktywnych przycisków :-) wcześniej się chyba nie
    dezaktywowały

  • 18. Data: 2006-03-20 06:19:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Mar 2006 20:32:36 +0100,
    napisała:

    > Taaa....jakoś dziwnie nigdzie na stronie Multi nie ma o tym ani słowa :)

    Wejdź sobie w przelewy zdefiniowane i przeczytaj:
    ==============================
    [...]

    Uwaga: Wykonanie przelewu zdefiniowanego oznaczonego ikonką kłódki
    wymaga dodatkowej autoryzacji takiego zlecenia (wskazania hasła
    jednorazowego lub kodu SMS).
    ==============================
    KJ

    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
    Puls Biznesu

  • 19. Data: 2006-03-20 07:29:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    >
    > Uwaga: Wykonanie przelewu zdefiniowanego oznaczonego ikonką kłódki
    > wymaga dodatkowej autoryzacji takiego zlecenia (wskazania hasła

    Chodziło mi bardziej o to, że na stronach Multi nie ma słowa na temat
    planowanego wprowadzenia haseł sms :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 20. Data: 2006-03-20 11:02:11
    Od: "juzer7" <juzer7@_S_K_A_S_U_J_gazeta.pl>

    > dzisaj rano zauwazylem nowe pozycje menu: wnioski, autoryzacja,
    wiadomosci.

    popatrzcie - zniknęły helpy (te małe, niebieskie)! za to pojawiły sie opisy
    pomocy dla całej strony po kliknięciu w Pomoc!