  • 21. Data: 2010-01-06 21:27:36
    Temat: Re: na jaką kk zamienić kk Alior?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Owszem, jak najbardziej, np. "ubezpieczenie zdrowotne" (ciekawe co
    > obejmuje). Z wad tej karty: odsetki są liczone tak jakby w roku było 360
    > dni, a nie 365. Daje to zatem nieco wyższe realnie odsetki, niż te
    > deklarowane przez bank. Natomiast zniknęły opłaty za nieużywanie karty,
    > obniżone zostały progi zwalniające z opłaty (tam gdzie one występują).

    Odsetki są nieistotne.

    Miałem raczej na myśli te bliżej nieokreślone 5% rabaty :)

    > Da się przeżyć. Stary, ale jary. Choć prawdopodobnie niektóre rzeczy
    > mogłyby Cie wkurzać (można doszukiwać się analogii z systemem ING).
    > Stopień onlajnowości naturalnie nie taki jak w BRE.

    A blokady widać ? Coś jak Alior mnie satysfakcjonuje.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2010-01-06 21:34:40
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 22:27:36 +0100, Mithos napisał(a):

    > A blokady widać ? Coś jak Alior mnie satysfakcjonuje.

    Nie będziesz miał dostępu przez system BPH tylko przez ten GEM

    "GEM24 - platforma dla Klientów dawnego GE Money Banku oraz Klientów,
    którzy po 1 stycznia 2010 podpisali umowy na następujące produkty:
    - kredyt hipoteczny
    - kredyt gotówkowy
    - kredyt ratalny
    - kredyt samochodowy
    - karty kredytowe"
    http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/aktualnosc
    i/content_news_28081

    --
    Kojer

  • 23. Data: 2010-01-06 22:59:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 09:47:36 +0100, RobertS napisał(a):

    > miałem kk z Kerfura, taką z limitem 500 zł można dostać bez żadnych
    > papierów, ww. była korzystna jak można nią było płacić w specjalnej
    > kasie (nie musiałem stać w kolejce do standardowej kasy) ale jak kasę
    > skasowali to z karty zrezygnowałem, teraz szukam czegoś innego

    To może coś z oferty Lukasa? Furorę tutaj chwalono, za pokaźne procenta.

    --
    xbartx

  • 24. Data: 2010-01-06 23:08:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > "GEM24 - platforma dla Klientów dawnego GE Money Banku oraz Klientów,
    > którzy po 1 stycznia 2010 podpisali umowy na następujące produkty:
> [...]
    GEM24 jest nawet niezły, widać to co potrzeba, wszystko raczej proste i
    czytelne, miałem kiedyś rachunek w BPH i wyglądało to znacznie gorzej
    niż GEM24

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2010-01-06 23:10:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To może coś z oferty Lukasa? Furorę tutaj chwalono, za pokaźne procenta.

    hmmm a czy tam cashback/rabaty nie są jakieś przypadkowe? raz apteka a
    później stacja benzynowa itp...

    na razie mam 2 typy:
    1. AmEx z Mille, ale pewnie bardziej do patrzenia niż używania,
    2. Zakupowa z BPH/GE te 190 zł (z opcją zwrotu) no i trzeba zrezygnować
    długo przed końcem 1. roku...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2010-01-06 23:19:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > na razie mam 2 typy:
    > 1. AmEx z Mille, ale pewnie bardziej do patrzenia niż używania,
    > 2. Zakupowa z BPH/GE te 190 zł (z opcją zwrotu) no i trzeba zrezygnować
    > długo przed końcem 1. roku...

    "Gold bonus" masz chyba na myśli. Karta zakupowa jest za 85 zł. i jest zwrot
    opłaty za wydanie 12k rocznie. Dla zakupowej cashback chyba 1,5% do 25 zł
    miesięcznie czy jakoś tak.

  • 27. Data: 2010-01-06 23:20:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > na razie mam 2 typy:
    > 1. AmEx z Mille, ale pewnie bardziej do patrzenia niż używania,
    > 2. Zakupowa z BPH/GE te 190 zł (z opcją zwrotu) no i trzeba zrezygnować
    > długo przed końcem 1. roku...

    Spojrz jeszcze tu jak sie nie obawiasz jakosci Toyoty ;)

    http://www.toyotabank.pl/2070.html

    MK

  • 28. Data: 2010-01-07 19:12:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > "Gold bonus" masz chyba na myśli. Karta zakupowa jest za 85 zł. i jest
    > zwrot opłaty za wydanie 12k rocznie. Dla zakupowej cashback chyba 1,5%
    > do 25 zł miesięcznie czy jakoś tak.

    w nocy wypełniłem formularz a rano zadzwoniła kobita i sobie 20 min.
    pogadaliśmy

    Gold bonus, 190zł zwracane po 3 m-cach jak się 5kzł wykręci, przelewy z
    kk to operacje gotówkowe* (brak GP), karta wydawana na 2 lata, brak
    możliwości zwolnienia z opłaty za kolejny rok (190 zł) i co ciekawe do
    31.12 była promocja na tę kartę = 0 zł za wydanie i obsługę dożywotnio!

    5% cashbacku otrzymuje się płacąc w określonych sklepach np. spożywcze w
    grudniu, apteki jesienią itp...

    *ale jak się komuś zapłaci za coś np. towar z aukcji to jest to
    traktowane jako op. bezgotówkowa, zapytałem czy płatność za energię
    elektr. również w to wchodzi i po konsultacji dowiedziałem się, że nie,
    bo "to nie jest zakup", ja na to, że kupuję przecież energię, gaz,
    internet, ale takie rachunki się nie liczą ;-(
    szkoda, bo gdyby tak to wyrobienie 5kzł byłoby znacznie prostsze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 29. Data: 2010-01-07 19:17:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > możliwości zwolnienia z opłaty za kolejny rok (190 zł) i co ciekawe do
    > 31.12 była promocja na tę kartę = 0 zł za wydanie i obsługę dożywotnio!

    Kobieta tak powiedziała? Dziwne, miałem wrażenie, że ta oferta weszła od 1
    stycznia, a wcześniej nie było tych kart... Ale może GE je wydawał (że nie
    wydawał BPH to jestem w zasadzie pewien).

  • 30. Data: 2010-01-07 19:28:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 20:12:44 +0100, RobertS napisał(a):

> [...]
    > możliwości zwolnienia z opłaty za kolejny rok (190 zł) i co ciekawe do
    > 31.12 była promocja na tę kartę = 0 zł za wydanie i obsługę dożywotnio!

    A to ciekawe, za taką kk 0 pln dożywotnio, nieźle się szarpnęli, nie ma
    co.

    --
    xbartx