  • 1. Data: 2009-05-08 22:05:53
    Temat: naganiacze nie tylko na GPW
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Hmmmm... wydawałoby się, że naganianie można spotkać głownie na akcjach,
    ale jednak nie jest tak.

    Naganiacze są w całym życiu, w każdej jego dziedzinie.

    Przykład: naganianie w polityce

    Za każdym razem, gdy ten rząd się jakoś skompromituje, albo wykona akcję
    społecznie niepoprawną, natychmiast pojawia się artykulik na temat
    rosnącego poparcia jedynie słusznej linii partyjnej.

    Przyuważyłem tą sytuację wielokrotnie, a teraz jest jej kolejny przykład.

    Donek skompromitował się z obchodami w Gdańsku, bo stchórzył i prysnął z
    obchodami do Krakowa. Gdy jednak Kaczor powiedział, że jedzie do
    Gdańska, to Donek zmienił zdanie i też chce jechać do Gdańska (bo mu
    słupki opadają).
    Natychmiast pojawił się sondaż TNS OBOP "Sondaż: dwukrotna przewaga PO"
    http://wiadomosci.onet.pl/1967307,11,item.html

    O ile naganiacze giełdowi są czasem pożyteczni, to naganiacze w innych
    dziedzinach trochę mnie denerwują.

    Pozdrawiam wieczorowo.
    J.

  • 2. Data: 2009-05-09 07:21:57
    Temat: Re: naganiacze nie tylko na GPW
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://wiadomosci.onet.pl/1967307,11,item.html
    >

    > O ile naganiacze giełdowi są czasem pożyteczni, to naganiacze w innych

    ...zwłaszcza naganiacze zakładający tematy polityczne na grupie poświęconej
    WGPW.

    Naprawdę jesteś aż tak nawiny iż uważasz że "stchórzył i prysnął z obchodami
    do
    Krakowa"? Jeśli tak to polecam poczytanie trochę o taktyce np z Sun Tzu "The
    Art of
    War".

    Bartłomiej Miara

  • 3. Data: 2009-05-09 10:09:56
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > obchodami do
    > Krakowa"? Jeśli tak to polecam poczytanie trochę o taktyce np z Sun Tzu

    a co ... może zwyciężył ? gdzie widzisz tu jakiś "dalekowzroczny" polityczny
    plan ?
    Schetyna zapytał policje czy utrzymają porządek, Ci powiedzieli zgrzebnie
    "FU".
    I pewnie zrobiło sie nieprzyjemnie. Nie obrażaj Sun Tzu...

    george

  • 4. Data: 2009-05-09 10:17:33
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "FU".
    > I pewnie zrobiło sie nieprzyjemnie. Nie obrażaj Sun Tzu...

    A co, nie zwyciężył?

    Pogonił zadymiarzy, publicznie się pokajali, przeprosili i obiecali poprawę.
    Pokazał, że to on jest w Polsce szefem. Będzie tak jak on powie i że jeśli
    nie można ich spacyfikować siłą, lepiej wsiąść sposobem.

    Bartłomiej Miara

  • 5. Data: 2009-05-09 11:18:30
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Bartłomiej Miara pisze:
> [...]
    > Pokazał, że to on jest w Polsce szefem. Będzie tak jak on powie i że jeśli
    > nie można ich spacyfikować siłą, lepiej wsiąść sposobem.

    Echhhh... chyba jesteś fanatykiem PO.

    A skąd ta wielokrotna zmiana zdań u Donka? Oczywiście za każdym razem
    Donek decydował właściwie.

    Po prostu wszyscy wiedzą, że ze stoczniami nasz rząd sprawę spieprzył i
    związkowscy by go za to rozszarpali. Jakaś tam babka w KE narzuciła
    polskiemu rządowi swoje zdanie, a Tusek nadstawił pupę.

    Tusk jest w Polsce szefem? - coś Ci się chyba pomyliło.
    No to wytłumacz, jak to się stało, że mimo tego, że podobno rząd nie
    chciał likwidować stoczni, to musi to zrobić (albo sprzedać za bezcen)?.

    Ci zadymiarze po prostu bronią swoich miejsc pracy, a 30 lat temu
    bronili wolności. Władza PRL, też protestujących robotników w stoczni
    nazywała zadymiarzami.

    J.

  • 6. Data: 2009-05-09 21:26:26
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > Pokazał, że to on jest w Polsce szefem. Będzie tak jak on powie i że jeśli
    > nie można ich spacyfikować siłą, lepiej wsiąść sposobem.

    nie sposób tego skomentować Bartłomieju.
    Naprawdę myślisz że Tusk pokazał że jest tu szefem ?
    Niestety ja śmiem mieć odmienne zdanie. jest cienki że szkoda gadać.

    george

  • 7. Data: 2009-05-11 08:21:46
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim"

    > O ile naganiacze giełdowi są czasem pożyteczni, to naganiacze w innych
    > dziedzinach trochę mnie denerwują.

    To po co to napisałeś, skoro Twój post ma IMO cechy naganiania politycznego.

  • 8. Data: 2009-05-14 19:27:03
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Joachim wrote:
    > Po prostu wszyscy wiedzą, że ze stoczniami nasz rząd sprawę spieprzył i
    > związkowscy by go za to rozszarpali. Jakaś tam babka w KE narzuciła
    > polskiemu rządowi swoje zdanie, a Tusek nadstawił pupę.

    Hmm mnie tam się podoba, że nie będę musiał dopłacać do budowy statków.
    Fajna ta łunia.

  • 9. Data: 2009-05-14 20:30:25
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 11 Maj, 10:21, "skippy" <m...@o...the.moon> wrote:
    > Użytkownik "Joachim"

    > To po co to napisałeś, skoro Twój post ma IMO cechy naganiania politycznego.

    Dobrze powiedziane.
    Ta grupa to powinna się nazywać giełda.........polityczna.
    Pierdolenie bez sensu :(
    DNO