  • 1. Data: 2007-07-03 08:09:42
    Temat: najlepszy kredyt mieszkaniowy
    Od: "Lucek" <b...@o...pl>

    Ktore banki maja teraz najkorzystniejsze oferty na kredyty mieszkaniowe

  • 2. Data: 2007-07-03 08:30:11
    Temat: Re: najlepszy kredyt mieszkaniowy
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Lucek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ktore banki maja teraz najkorzystniejsze oferty na kredyty mieszkaniowe

    Wszystkie, zalezy komu na czym zalezy.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-07-03 09:20:13
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ktore banki maja teraz najkorzystniejsze oferty na kredyty mieszkaniowe

    nie ma czegos takiego jak najlepszy kredyt mieszkaniowy...wszystko zalezy
    od potrzeb i preferencji klienta

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-07-06 15:51:35
    Od: m...@g...com

    On 3 Lip, 11:20, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > nie ma czegos takiego jak najlepszy kredyt mieszkaniowy...wszystko zalezy
    > od potrzeb i preferencji klienta
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    "najlepszy" to pko sa,he he.czekalem tydzien czasu na decyzje,gdzie
    doradca stwierdzil ze nie ma problemu a centrala stwierdzila ze za
    duze ryzyko i odrzucila wniosek.
    zalozenia - 480000 na 30 lat,0% wplaty,zarobki 11000 pln
    miesiecznie,zadnych zobowiazan,malzenstwo z 2 dzieci.splata 50%
    kredytu po 3 msc.centrala stwierdzila ze jestem za malo
    wiarygodny.jutro ide wycofac swoje pieniadze z tego banku i
    zlikwidowac konta.kto w tym chorym kraju dostaje w takim razie kredyty
    z tego "banku"

  • 5. Data: 2007-07-08 09:30:22
    Od: " " <h...@g...pl>

    Jesli chodzi o wybor kredytu chcialbym spotkac sie z Panem by doradzic
    Panu w podjeciu najwlasciwszej decyzji.
    1. W celu omówienia szczegółów takich jak: liczbę osób przystępujących do
    kredytu, cel kredytu, koszty utrzymania i ewentualne kredyty, liczbę osób na
    utrzymaniu niepełnoletnich, długość i rodzaj zatrudnienia lub/i
    działalności, wkład własny, czy nieruchomość ma KW, cena nieruchomości,
    kwota kredytu, zaległość w płatności innych zobowiązań, inne zobowiązania
    itp.
    2. Pana preferencji kredytowych (zgodnie z ankietą na stronie
    www.hipotecznekredyty.com).

    Nie musi Pan juz porownywac ofert bankow sam. W tej chwili nasi doradcy
    porownuja oferte juz 18 bankow, zeby wybrac najlepsze, najbardziej optymalne
    rozwiazanie dla naszych Klientow.
    Czy moze sie Pan spotkac w jednym miast:

    Gdynia, Gdansk, Lublin, Lodz, Katowice, Krakow, Olsztyn, Poznan,
    Swinoujscie, Szczecin, Warszawa, Wroclaw

    lub prosze o wypelnienie ankiety na stronie
    www.hipotecznekredyty.com

    Pozdrawiamy Serdecznie

    Zespół HipoteczneKredyty.com
    www.hipotecznekredyty.com

    Nie musisz juz porownywac ofert bankow sam. Poprzez wypelnienie
    naszej ankiety, Twoje nformacje trafia do naszego niezaleznego doradcy
    kredytowego, ktory dokona wnikliwej analizy przedstawiajac na spotkaniu
    odpowiednio dopasowana do Twoich potrzeb oferte.
    Korzystanie z uslug doradczych jest bezplatne a dodatkowo
    zyskujesz profesjonalna obsluge. Doradca umowi sie z Toba na spotkanie o
    dogodnej porze. Razem znajdziemy optymalna oferte
    Nasz doradca bezplatnie pomoze:
    - Wybrac najkorzystniejsza dla oferte kredytu
    - Porownac oferte 18 bankow
    - Skompletowac wszystkie niezbedne dokumenty
    - Okreslic maksymalny czas kredytowania
    - Wypelnic oraz zlozyc niezbedne wnioski
    - Spotka sie w dogodnym terminie
    - Wynegocjuje korzystne warunki
    - Zadba o przygotowanie umowy kredytowej

  • 6. Data: 2007-07-16 09:49:53
    Od: j...@p...onet.pl

    > Jesli chodzi o wybor kredytu chcialbym spotkac sie z Panem by doradzic
    > Panu w podjeciu najwlasciwszej decyzji.

    ciekawa sprawa - probowalem sie dodzwonic na numer ze strony www - nie ma
    takiego numeru. instytucja finansowa budzaca zaufanie:))))

  • 7. Data: 2007-07-16 20:10:50
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    Wejdz na strone Notusa, moze tam beda prawidlowe numery.
    To kolejna firma tworzaca wirtualna swiadomosc.
    Zastanawiam sie dlaczego? Przeciez pod swoja nazwa byla naprawde dobrze
    rozpoznawalna i kojarzona.