  • 1. Data: 2007-07-02 15:14:47
    Temat: numer konta bankowego -> nazwa banku
    Od: yale <N...@g...com>

    Witam,

    Szukam "kalkulatora" do sprawdzania nazwy banku na podstawie numeru
    konta bankowego. Szukałem w google ale pojawiają mi się same sprawdzacze
    poprawności IBAN :/
    Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-07-02 16:16:50
    Temat: Re: numer konta bankowego -> nazwa banku
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 02 Jul 2007 17:14:47 +0200, yale wrote:

    > Szukam "kalkulatora" do sprawdzania nazwy banku na podstawie numeru
    > konta bankowego. Szukałem w google ale pojawiają mi się same sprawdzacze
    > poprawności IBAN :/
    > Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    Program takowy zwie się IBANator i jest dostępny np. pod adresem
    http://www.bwportal.pl/Downloads-index-req-getit-lid
    -22.phtml

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2007-07-02 16:22:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    yale pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukam "kalkulatora" do sprawdzania nazwy banku na podstawie numeru
    > konta bankowego. Szukałem w google ale pojawiają mi się same sprawdzacze
    > poprawności IBAN :/
    www.kir.com.pl
    KJ

  • 4. Data: 2007-07-02 16:45:10
    Od: yale <N...@g...com>

    Może to wyprawa z motyczką na słońce ale programik bardzo mi pomógł.
    Dziękuje.

  • 5. Data: 2007-07-02 22:46:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Program takowy zwie się IBANator i jest dostępny np. pod adresem
    > http://www.bwportal.pl/Downloads-index-req-getit-lid
    -22.phtml

    Tyle, ze aktualny na cztery lata wstecz. Wiesz, gdzie są nowsze bazy
    danych?

  • 6. Data: 2007-07-03 04:22:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Jul 2007 00:46:52 +0200,
    osoba podpisana: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Tyle, ze aktualny na cztery lata wstecz. Wiesz, gdzie są nowsze bazy
    > danych?

    Obstawiam że tu:
    http://www.kir.com.pl/main.php?c=45763&p=cat
    To są dbfy, które ładnie można podpiąć np. pod openoffice.
    KJ

    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 7. Data: 2007-07-03 05:13:58
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    yale <N...@g...c
    om> napisał(a):

    > Szukam "kalkulatora" do sprawdzania nazwy banku na podstawie numeru
    > konta bankowego. Szukałem w google ale pojawiają mi się same sprawdzacze
    > poprawności IBAN :/
    > Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

    Niepotrzebne są żadne kalkulatory czu inne niekatualne ibanatory
    Po prostu wpisz w google pierwsze cztery cyfry (albo osiem) numeru rachunku,
    po odrzuceniu dwucyfrowej liczby kontrolnej.
    Działa

    Slawek

  • 8. Data: 2007-07-03 20:52:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 3 Jul 2007 00:46:52 +0200, Robert Tomasik wrote:

    -22.phtml

    > Tyle, ze aktualny na cztery lata wstecz. Wiesz, gdzie są nowsze bazy
    > danych?

    Chyba autorzy programu zaprzestali aktualizacji. Pozwoliłem sobie jednak
    dorobić do niego aktualne bazy, które można pobrać z
    <http://amnezja.info/baza_ibanator_20070702.zip>.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki