  • 11. Data: 2008-02-02 11:35:26
    Temat: Re: najnizsze koszty limitu debetowego w koncie?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    RobertS pisze:
    > dokladnie tak jak piszesz to taki mBank + oddziały

    > karty tam już nie mam
    >
    > też dostalem limit w koncie za friko w multi, ale po roku chcieli 40zł za
    > odnowienie, aż tak bardzo mi nie zależało więc zrezygnowalem...

    A można gdzieś "przenieść" kredyt odnawialny bez opłat? Wiem że kiedyś w
    mBanku takie promocje były. Czy są też w innych bankach?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 12. Data: 2008-02-02 18:34:17
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 1 Feb 2008 13:42:49 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:

    > Macie jakies typy na tani limit?

    Zbliżone warunki ma Toyota. Prowizja za przyznanie/odnowienie to 1%,
    dodatkowo jest jakaś opłata przygotowawcza 50 PLN. Oprocentowanie raczej
    niższe niż w mBanku:
    Do 4 999,99 zł 12,00%
    5 000 - 14 999,99 zł 11,00%
    15 000 zł - 19 999,99 zł 10,00%
    20 000 i więcej zł 9,00%

    Oprocentowanie limitu w rachunku uzależnione od wnioskowanej/uzyskanej
    kwoty przyznanego limitu.

    Dosyć ciekawa jest linia kredytowa w Citi - jeśli zadłużasz się na 7 dni w
    miesiącu lub krócej to nie płacisz żadnych odsetek.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2008-02-03 16:17:42
    Od: "jery" <y...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Wydaje mi sie, ze mBank, z 1% minimum 25 zl za uruchomienie i coroczne
    > przedluzanie, jest najatrakcyjniejsza oferta. Do tego oprocentowanie
    > przy skorzystaniu tez jest stosunkowo niewysokie.
    > Sprawdzam rozne konta, zwlaszcza tanie i darmowe nowinki pojawiajace
    > sie ostatnio, ale gdy w kosztach prowadzenia uwzgledniam kredyt
    > odnawialny na warunkach, jakie maja w TOiP, to od razu konkurencyjnosc
    > konta spada.
    >
    > Macie jakies typy na tani limit?\\

    BPH Srebrny Sezam -

    limit do 2500 bez opłat za udzielenie i nie ma opłaty za odnowienie - haczyk
    oprocentowanie 16-17%

    Paweł

  • 14. Data: 2008-02-03 19:36:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lut, 16:17, "jery" <y...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > BPH Srebrny Sezam -
    >
    > limit do 2500 bez opłat za udzielenie i nie ma opłaty za odnowienie - haczyk

    haczyk 10 zl miesiecznie za konto+ 2 zl za karte debetowa + 3 zl
    jesli sie na ta karte nie kupuje

  • 15. Data: 2008-02-05 23:23:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lut, 21:42, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > sie ostatnio, ale gdy w kosztach prowadzenia uwzgledniam kredyt
    > odnawialny na warunkach, jakie maja w TOiP, to od razu konkurencyjnosc

    A jak w gettin banku?
    http://www.getinbank.pl/168.php

    O ile dobrze kalkuluje, to 20 zl za przyznanie + 2 zl miesiecznie, ale
    przy odnowieniach to juz tylko te 2 zl byloby kosztem?

    Ktos korzystal?